Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Tak jest třeba. Ještě nedozní klapot klávesnice té zprávy od BISky a uvědomělý občan pln spravedlivého hněvu spěchá Stranu a Vládu podpořit!

2 1
možnosti
Foto

Díky za komentář a názor.

0 0
možnosti
Foto

Karma. Dodnes mi vytane vzpomínka na jakousi věštbu, že až se nějaká ruská kobyla napije z Vltavy, bude dobře. Já ty učebnice ani ty učitele neznám, ale bojím se, že kritičnosti vůči podobné mytologii nebude dostatek.

5 0
možnosti
Foto

Minimálně ty diskuze tomu často naznačují... díky.

1 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

4 0
možnosti
JN

J82o93s79e96f 23N11i75k37l

14. 1. 2019 18:14

...kterou současnou učebnici dějepisu jste si prohlédl?...nebo jste jen potřeboval poutavý název pro váš rozhodně dobře míněný článeček (agitku)?...

3 2
možnosti
Foto

Dobrý den, spíš mi šlo o tu diskuzi k článku na který tam mám odkaz.A ano, nadpis má přitáhnout čtenáře, nebylo na něm moc co vymýšlet... Díky za přečtení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 647
  • Celková karma 25,09
  • Průměrná čtenost 2137x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik