Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

a neřekla by vám,že jste idiot:-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem v situaci, kdy bych už panu Zemanovi raději žádné otázky nepokládal. Netřeba jej trápit. R^

1 0
možnosti
Foto

No jo, to jen se ve mě něco pohnulo po posledních Hradních komentech... díky za návštěvu :)

0 0
možnosti
Foto

Zkuste raději dutou vrbu. Větší šanci na rozumnou odpověď Vám zaručuji.

R^

6 1
možnosti

Co si o sobě myslíte !!! Tohle vám nevyjde. Rád by jste se dostal mezi hyeny, šakaly, supy, krysy a jinou žumpu, která by se měla střílet, co? Ne tohle fakticky jedna otázka nestačí, jasný !!! Snažíte se snad tvářit jako vzdělanější, než právě prohlášený nejvzdělanější mluvčí všech dob (proděkanem VŠE a to je už kapacita), tak bacha.

1 0
možnosti
Foto

Jsou chvle, kdy fakt nevím co říct, právě jste mi jednu zprostředkoval...

3 0
možnosti

O47t63a 33K71i38n57c

6. 12. 2018 11:32

Dobře napsáno. R^

6 0
možnosti
Foto

Koukněte dnes večer na TV Barrandov, tam se od prezidenta odpovědi dozvíte.

2 1
možnosti

Já bych se ho zeptal: Pane prezidente, co říkáte na to, že komunisté teď tlačí na prověření podezřelých privatizací a přitom podporují jednoho z největších takových privatizátorů? :-)

9 1
možnosti
Foto

Jen malé ohlédnutí, viz.:

Good deal – ,,dobrej kšeft“ - Blog iDNES.cz - Jiří Jiroudek

https://jiroudek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=476830

15. 9. 2015 - No kdo by to nebral. No řekněte. Skvělej kšeft. No né?:-)

Takže, ptáte se dobře, ale asi na špatné adrese, hrad to nevymyslel;-)

3 0
možnosti
Foto

O tomhle jsem ale nepsal, ani nerozporoval

1 0
možnosti

Měl bych dotazů kopec!

Když už nejsou čínské investice - tak kde je alespoň Panda? Jsem chalupář - jak mám vymýtit Kůrovce a kde postavit mostek přes potok? Jak s Kanálem - již mám pořizovat pramici, nebo kajak? Finanční dotaz - mám nějaké volné prachy - Dluhopisy MF jsou srandovní - Hradní kluci minule vkládali do přehrady v Kytgyzstánu. Platí to ještě - nebo lépe do Obory, či snad do těžby kamene? Máme složitý systém Stavebního povolení - Oceňuji Mynáře, on staví vilu bez povolení! Babiš je břídil a teď má potíže. Mohu taky svůj příjem prohánět hradní pračkou - skořápkou Strany nesvéprávných občanů - Jako sponzorský dar? Očekávám, že zdaňován nebudu a naopak mi něco % kápne. Kolik to nyní - asi tak háže? Uchvátil mne příběh soudruha Veleby, který měl v kornoutu 35 milionů Kč na nekampaň! No a taky dotaz - Jak si mám zajistit beztrestnost, neodvolatelnost, přestože jsem Bezprověrkový? Jserm ochoten se do týmu přidat! Již taky hlásám, že pokrok jde z Východu a na Ukrajině je chřipka. Kde se mám, milý Miloši hlásit ? ... :-)

8 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS