Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

Názory na udělení vyznamenání pro všechny tři pány můžeme mít všelijaké, ovšem proč ta zloba která na ně z článku vyznívá? Ani jeden z nich si ho přece neudělil sám že.

3 2
možnosti
Foto

Dobrý den, kde vidíte jakou zlobu? Jestli tak směrem k MZ, to nepopírám.... a u Jarka Nohavici je to prosté zklamání, na to si vyhrazuji nárok...

2 1
možnosti
AL

Nohavica dostane ocenění od Putina. Za zásluhy o upevnění přátelství mezi národy. Ruský prezident Vladimir Putin udělí Puškinovu medaili českému písničkáři Jaromírovi Nohavicovi. Vyplývá to z prezidentského výnosu, který ve středu na svých stránkách zveřejnily ruské ústřední úřady.

:-)

3 0
možnosti
Foto

Děkujeme za návštěvu.

0 0
možnosti
LH

Někdo má rád vdolky jinej zase holky....... Asi tak. A přebasneni Okudzavy a Vysockeho do češtiny inu to umí jen Nohavica....

5 0
možnosti
Foto

To mu rozhodně nikdo nebere, díky za návštěvu i názor.

0 0
možnosti
Foto

I84v88a36n 75M29a45r53e43k

25. 10. 2018 7:50

No já bych na koncert J.Nohavici šel velmi rád. Bohužel už jsem se o to pokoušel 2x a vždy bylo vyprodáno, tak snad někdy příště.;-(

P.Vracovský, vaše jméno mi stále připomíná Vracov, tamní vinné sklepy a Vás s koštýřem v ruce? Pletu se? Neberte to jako urážku, pokud by to byla pravda, tak bych Vám i záviděl. R^

3 0
možnosti
Foto

Já budu na jeho koncerty vzpomínat v dobrém, to určitě. Jen jsem ztratil ten punc něčeho navíc, který jsem u něj strašně dlouho vnímal... to se stává. Rodiné kořeny do roku cca 1620 jsme selský rod z jihozápadu plzeňska, pokud se někdy dostaneme hlouběji, taky tam ten Vracov čekám..... Díky za návštěvu i názor. p.s. po mamince jsem poloviční jihomoravan.

0 0
možnosti
JP

To jste to tomu Nohavicovi dal, teď určitě nebude spát. :-)

3 1
možnosti
Foto

To určitě nebylo záměrem.... díky za návštěvu i názor.

1 0
možnosti
  • Počet článků 648
  • Celková karma 25,56
  • Průměrná čtenost 2134x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik