Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Pane Vracovsky. Vasi vete v nadpisu jsem neporozumel. Specialne slovu "emigrace"

Znajice puvod tohoto slova, mini prichod nekoho k nam. (on emigruje do CR). To vasi vete nedava smysl. Mozna jste chtel pouzit to druhe, podobne slovo: "Immigrace". Mineno, ze nekdo od nas odejde nekam jinam. (immigroval do Kanady), to by davalo trochu smysl vasemu clanku. Dekuji o objasneni.

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, přesto tam toto chybné označení nechám, očividně jej takto chybně chápe většina, nicméně díky za upozornění, skutečně jsem nevěděl, že je to chyba.

1 0
možnosti
MK

K titulku: a je to tak dobře!

Pokud se kavárna podepíše pod takový blábol, že strach je největším nebezpečím naší společnosti a nebezpečnou ideologii, příčinu strachu, nechají nepovšimnutou, bude i případné "přes držku" málo.

1 0
možnosti
Foto

Ona se kavárna pod nic nepodepisuje, není to osoba a je v ní celá řada názorových proudů, osobně jsem se k vzájemnému vyvolávání strachů vyjádřil.

0 0
možnosti
VM

V77á90c83l58a76v 48M37a58c43h

28. 1. 2018 10:55

Dokud nezačnete nazývat věci pravými jmény.

3 0
možnosti
Foto

Pokud chce pražská kavárna příště zvítězit, tak musí si přivinout s láskou Zemana na svou hruď. Ať učiní cokoliv, musí říkat, to je náš člověk.

2 0
možnosti
Foto

Nevím jestli s láskou, ale respektovat výsledek volby jistě ano.

2 0
možnosti
HV

Dobře napsáno!!!!

3 0
možnosti
SB

Dokud nám nedojde, že mít vizi něčeho je sakra větší síla, než něco negovat.

.............................

Jenže v tom to je: Až budete mít nějakou vizi, nebudete už kavárna.

Kavárnou jste právě proto, že nemáte vizi a jenom negujete.

takže tvrzení, že kavárna bude prohrávat tak dlouho, doku nebude mít vizi, je protimluv. Kavárna s vizí už není kavárnou.

5 0
možnosti
Foto

To jednoduše je Váš názor, můj je jiný. Právě z této líhně bych nějakou vizi čekal.

0 0
možnosti
MB

M.Zemana jsem nebral vážně ani před volbami... Ani mi tak nevadí jeho osoba - jako jeho vliv na soudobé dění. Bylo již třeba - přirozené změny. Vidím přesný opak ! Nepochybně dojde k aktivizaci sil - A.Babiš získá k podpoře vlády ČSSD - (to její správné křídlo), které Zeman nepochybně na sjezdu osloví. Svatou vodou polití komunisté a SPD k tomu. Vláda pak nepochybně získá důvěru. Mynář, Nejedlý a Veleba, si budou piklit dále, krytí od hlavy státu při shromažďování dalších milionů Kč. Zda toto jedůvod k radosti, občana, to věru nevím ... :-)

1 2
možnosti
Foto

Já si ale také přál změnu, tohle je jen můj názor na to, proč k ní nedošlo.

6 0
možnosti
  • Počet článků 641
  • Celková karma 26,42
  • Průměrná čtenost 2157x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik