Kronika držkopádů aneb chlap v krizi středního věku...

a ještě v sociální izolaci k tomu. ....  Ale na co bych si stěžoval ?  Jak to máte vy? Vyplatí se dívat pod nohy, nebo radši až někam za horizont?

Jednoho dne po ránu si takhle vypíglujete zuby, zavzpomínáte na cigaretu kterou už si nikdy nezapálíte, a je vám zkrátka fajn protože jste King. Bytost mužská..... Vůbec vás nenapadne, že se to zrovna dneska zlomí. Jasně, svět kolem stárne. S údivem  pozorujete všechny kolem jak se na nich podepisuje zub času. Ještě že vás se to netýká. Jste pořád ten "Jura" co by mohl skály lámat, pařit a promilovat celou noc....  Ani si nevšimnete, že jak šel tak o těchto činnostech v této intenzitě už jenom sníte, neboť jejich realizace by vás mohla i zabít.

Všechno se zdá v pořádku, dokud si v jeden moment neuvědomíte, že místo dopředu se díváte už jen pod nohy.......

Ono totiž celej život je vlastně kronika držkopádů.

Jako smrádě jsem se vysekal na koloběžce a jelikož jsem byl jen v trenkách, štěrk mě sedřel půl těla do krve.

Taky jsem zakopl při odchodu z kina ,ve tmě mi madlo od krajního sedadla prošlo mezi rukama a málem připravilo o oko.

Při tahání klád v prudké stráni se mi smekla noha . Dodnes divím tomu jak jsem přežil bez zlomenin, nenapíchnutej na větev, ani nedodejchal pod závalem pár kubíků dřeva.

Výživná chvíle nastala když jsem kamarádovi pomáhal vařit svatební oběd a běžel s lodnou masa v náručí netuše, že v půli kuchyně je schod....

Moje lepší polovička nemůže zapomenout na časy, kdy jsem měl období.... No jak to říct, zcela střízlivý a na rovné zemi jsem se k předmětům přibližoval takřka výhradně parakotoulem, což bylo v přímém rozporu s mým talentem ke sportu na který jsem ji balil...  :D

Nikdy jsem se ale pod nohy nekoukal. Však nahoru nepoletím a dole mě najdou...

Až teď. Přistihl jsem se, že místo pohledům k horizontu si čučím pořád pod nohy abych nezakop. To bude ono. Páďo na krku, covid mi rozfoukal živobytí jak domeček z karet a ještě k tomu začínám bejt vopatrnej. Jasná krize středního věku. Za chvíli se místo čumendy pod nohy začnu ohlížet....

Tak tahle "nálada" se mě držela přesně jeden den.

Jaro klepe na dveře.

S kámošem jdeme založit "eseróčko", protože příležitostí kolem je dost.

Sice jsem víc doma než normálně. Ale jsem tady s tím, s kým chci bejt nejvíc na světě...

Žiju a žil jsem nejlíp jak umím...

"Doprčic! Na co jsem si to chtěl stěžovat?!!"

Díky a ahoj Filip.

 

Autor: Filip Vracovský | čtvrtek 4.3.2021 8:50 | karma článku: 22,90 | přečteno: 436x
  • Další články autora

Filip Vracovský

Tvrdé jádro nezávislé dezinformační scény unesené mimozemšťany ?

Aneb Československo ještě žije... Dokud kape ( ne na karbid, ale na účty) je zač bojovat.... No ne ?

28.4.2024 v 10:18 | Karma: 13,28 | Přečteno: 596x | Diskuse| Společnost

Filip Vracovský

Můžeš jí zkoušet rozkopat ksicht ...

Trocha slov takhle o jarní noci ... a Radůza zazpívá tomu komu slova nestačí. Dřív než kohout zakokrhá....

27.4.2024 v 3:40 | Karma: 10,91 | Přečteno: 424x | Diskuse| Poezie a próza

Filip Vracovský

Nějaká ta mrtvola už nás dneska nerozhází .....

Jejich příliv v přímém přenosu nás zocelil. Kdysi někdo vystřelil kulku z muškety a trvalo měsíce než se někde daleko dozvěděli co se stalo.....

23.4.2024 v 8:36 | Karma: 21,73 | Přečteno: 916x | Diskuse| Společnost

Filip Vracovský

Radka se loučí.

a pokud by komukoli z těch kdož jí četli mohlo loučení uniknout, musím to napsat :) ...........................

21.4.2024 v 6:59 | Karma: 12,75 | Přečteno: 657x | Diskuse| Hyde park

Filip Vracovský

Češství, malý obrázek a velcí lidé ....

Dneska přemýšlení o opravdovosti, uvěřitelnosti .... O řečech, které se vedou a skutcích.na útěku.

19.4.2024 v 9:26 | Karma: 18,37 | Přečteno: 736x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ministr Rakušan vystoupí na tiskové konferenci. Promluví o aktuální situaci

29. dubna 2024  12:20

Přímý přenos Ministr vnitra Vít Rakušan promluví na pondělní tiskové konferenci o aktuálních tématech. Vyjádřit...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  12:08

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

Většina práv jako u manželů a přiosvojení dětí. Pavel podepsal zákon o svazcích LGBT+

29. dubna 2024  12:07

Stejnopohlavní páry budou moci od příštího roku uzavírat partnerství s většinou práv, jaká mají v...

Do zahradního jezírka u Berouna spadlo batole, vrtulník ho převezl do Prahy

29. dubna 2024

V Hlásné Třebani na Berounsku spadlo v neděli rok a půl staré dítě do jezírka u rodinného domu. Na...

  • Počet článků 645
  • Celková karma 25,06
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik