Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Autor míchá skutečné a vykonstruované. Ano konzervativci v GB vyhráli volby na celé čáře. V Česku ale žádná konzervativní strana není a nikdy nebyla. ODS pod vedením velkého rozkrádače Klause jen vše rozkradla. Takže rodina Klausova není zrovna to, na co bychom měli být v Česku hrdí. Trikolora z pera Klause mladšího je možná další hrozba pro Česko! Jistě, syn nemůže za skutky svého otce, ale proč se tedy od svého otce nevymezí?

0 6
možnosti
Foto

Dobrý den, máte pravdu, že je to možná trochu namíchané a zjednodušuji, ale já brilantní analýzu neumím, jsou to jen mé úvahy.., já sám VK juniora také nepovažuji za příkladného konzervativce, spíš laciného populistu. Ale ani Johnson, neni Thatcherová....Já tajně doufal, že by se skutečně konzervativní stranou mohla stát topka s T. Czerninem, ale dopadlo to spíš k posunu naopak. Díky za návštěvu.

0 1
možnosti

Měl jsem podobný náhled. Ale Markéta Adamová Pekarová je pro mne z nich nejlepší konzervativní pravičák a s Tomášem Czerninem to určitě zvládnou. Jsou mnohem lepší než Petr Fiala! A Václav Klaus ml.? Svým vztahem k Evropské unii se blíží okamurovcům a komunistům! :-)

1 1
možnosti

Trikolora je spíše antistrana jako je SPD a KSČM! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 641
  • Celková karma 26,65
  • Průměrná čtenost 2157x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik