Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J89a49n26a 65M25a30j79o34v65á

26. 5. 2019 10:21

Filipe... Takových pojmů, co jsem ani neslyšela, natož abych umělá uvařit!!!

Či kurzy pro dospělé zvědavé? Kuchařská polepšovna??

1 0
možnosti
Foto

Sám se chodím polepšovat pořád... kdo chvíli stál, již stojí opodál... díky :-)

1 0
možnosti
Foto

Filipe, blahopřeji Vám ke stříbrné medaili!!! Moc pěkná akce a stejně pěkně jste napsal článek. Mě zaujala šťovíková drobenka, brambory pečené na seně a samozřejmě pastrami.R^

2 0
možnosti
DV

D21a20v70i44d 76V98l85k

25. 5. 2019 17:33

Paráda Filipe dostaneš příští cenu redakce za chuťový přínos blogu Idnes R^

2 0
možnosti
Foto

Díky Davide, přivezl bych něco ochutnat, ale v pátek jsem byl do noci a sobota v pět ráno na značkách, to skloubit se srazem nešlo :-)

1 0
možnosti
VV

Skoda, kdybych to byl bejval vede, bejval bych prijel ochutnat. vsechno to vypada oc jedle.

2 0
možnosti
Foto

Díky za zastavení alespoň virtuální... a někdy třeba osobně :)

1 0
možnosti
Foto

Krása, Filipe! A v každém případě, brambory pečené v seně mě hodně zaujaly. Nemám jinou volbu, než si nechat kousek zahrady trochu víc zarůst a pak posekat kosou, abych měl vlastní voňavé a naprosto čerstvé seno. :-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Díky Marku, určitě, kousek voňavého sena není vůůůbec k zahození :-)

1 0
možnosti
MV

To mi už nedělej! Brambory na sene a pastrami. Grrrrrrrrr

2 0
možnosti

Filipe, to je proklatě jedlý blog!

Moc dobře to vypadá, a tak to asi i chutnalo:-))

Pěkně jste to popsal!

1 0
možnosti
  • Počet článků 640
  • Celková karma 26,61
  • Průměrná čtenost 2160x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik