Foto

Ahoj, zatím jsem to nikdy neudělal. I když chápu Tvoje důvody a respektuji Tvé přání, mám na věc jiný názor.

Jsou diskutéři a "diskutéři". U těch prvních mám smysl číst jejich příspěvky, jsou mnohdy doplnění toho, co jsem napsal, často mě doplní o jiný úhel pohledu.

Pak jsou ti druzí - bezobsažné pindy, směřované hlavně ad hominem, případně - což miluji - rady, o čem jsem měl psát, když už píšu. Vstupují do diskuse, aniž by chtěli cokoli říci, takovéto hospodské žvanění o ničem.

Často mám chuť je mazat, pro jejich dobro, aby nebyla vidět ta jejich stupidita, na druhé straně, když mažeš, vypadáš blbě.

U Tebe mně to mrzí, rád bych tu a tam reagoval. protože píšeš zajímavě, čtu od Tebe všechno.

Ať se Ti daří, přeji hodně úspěchů a dej vědět, až dorazíš k nám na sever. Dáme kafe a pokec.

Foto

Filipe, jsi zapřažený pracant a ne důchodce s volnějším časem. Ať se Ti daří a radost dělá to, co konáš! Klidnější víkend!

JT

mějte se fajn Filipe, ať již s diskusí či bez PS: děkuji, že jste mě zbavil vedoucí role v Hydeparku po téměř dvou měsících

Foto

Lze Tě pochopit. I bez zdůvodnění S pozdravem

Foto

Jste snad jediný, kdo naplno, jasně a srozumitelně napsal, proč nebude a nechce otevírat diskusi

Foto

Škoda, chtěl jsem vám – v reakci na poslední blog – dát otázku na tělo ohledně koprovky, ale tak nic no. :) Vaše rozhodnutí je samozřejmě vaše rozhodnutí.

Ať se daří. ;)

Foto

Klidně můžete tady, ladím meníčka na Gastro Hradec ( soutěž) a mám tady puštěný komp, nikdo mě neruší....

  • Počet článků 644
  • Celková karma 25,35
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik