Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Možno to napíšem od veci, lebo nerozumiem tým školským systémom, ale ja keď som na fotkách videla, čo to vyrábate, tak nebyť to tak ďaleko, tak si tie zabíjačkové produkty idem nakúpiť do zásoby, a že Ste Filipe boli toho súčasťou, tak ešte dvojnásob by som kúpila.

0 0
možnosti
Foto

Kdyby náhodou někdo chtěl číst.... od jisté doby ve školství platí zákonný dokument, který dává školám ve spoustě ohledů mnohem větší volnost, než kdysi celostátní osnovy . Volnost v tom, že se můžete uzpůsobit technickým a personálním možnostem školy i žáků. Pokud v tomto dokumentu najdete někde napsáno jak se jednotlivé předměty jmenují ( to už ošetřují švp jednotlivých škol) máte u mě metr piv.

Za mě je obrovský krok směrem kupředu, že už nás mnohem víc než jak učit zajímá to, co má být výsledkem našeho snažení. Pár blogů na téma odborného školství jsem už ostatně taky napsal...

A klidně volejte do školy, pište... já už tady na blogu zažil mnohem horší průniky do reálu. Mnoho zdaru a fajn zbytek neděle F.

P.S. Nikdy jsem nezpochybnil to, že se na spoustě škol předmět učí pod stejným názvem jako kdysi. Mě je zkrátka mnohem bližší slovo technika, protože správně zvolená kulinářská technika zpracování surovin je naprostým základem jakéhokoli vaření.

http://zpd.nuov.cz/RVP/H/RVP%206551H01%20Kuchar%20cisnik.pdf

1 0
možnosti
JV

Pane Vracovský, na co si to tady hrajete? Vy jste napsal "odborné" blogy? Dovolte, abych se zasmál. Jak vy, který nejste ani po tolika výzvách schopen pochopit, že Technologie přípravy pokrmů je TECHNOLOGICKÝ POSTUP, můžete psát "odborné" blogy? Blogy možná, tomu bych tak ještě věřil, ale to je tak všechno, tam klidně můžete nazývat "hotelnictví" "hutnictvím". Ale laskavě se nepasujte do role odborníka.

Volnost samozřejmě máte, akorát to musí dávat smysl.

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem si schválně ještě jednou přečetla celou diskusi a nenašla jsem tam jediný příspěvek, který by vás urážel. Pokud ovšem nepovažujete za urážku příspěvky nesouhlasné, stejně jako Nožička. Takže mluvit o svojí statečnosti je komické.

4 3
možnosti
MM

Také jsem nenašel žádné urážky, nevím proti čemu musel být pan Vracovský statečný. Proti nesouhlasným příspěvkům snad ne.

1 1
možnosti
Foto

Díky ještě jednou všem za návštěvu. Na dlouhou dobu poslední, protože diskuzi otevírat minimálně na nějaký čas už nebudu. Statečnost se projevuje jistě jinak, než nechat se urážet. A upřímně... nehodlám si kazit náladu. Mějte se fajn FV.

8 0
možnosti
Foto

Jistě, pane "Nožičko"

3 6
možnosti
MK

MichPrd splnil svůj účel od jeho zakladatelů a jejich zadavatelů, posloužil a i vydělal těm několika málo jedincům pomocí příspěvků nějaký ten milionek a dnes již není jeho služeb třeba.

3 0
možnosti
Foto

Jo, účel splnil, Babiš se nestal ani premiérem, ani prezidentem. Budiž Milionu věčná sláva.

0 0
možnosti
ZD

Konečně prozření... chtělo se mi zvolat a pak jsem si uvědomil, že situace kterou popisujete je smutná ze všech stran i pro mne. Jen nemoudří se radují z neúspěchu těch, které nevolili a neuvědomují si, že prohra/neúspěch vlády je prohrou a neúspěchem celé naši republiky. Příčina velkých zklamání je asi skryta - jak píše pan Šik - ve velkých očekáváních. Psychologové podávají docela popisnou informaci o lidech, pro které je politika magnetem. S nimi se k moci sem tam dostanou i obyčejní morální gauneři a je vymalováno. Je to tak ale pokaždé a nadále i bude. A tak je neúčelné jedny nebo druhé démonizovat, jedny zatracovat a ve druhých vidět záchranu. Naše republika je navíc, snad i z podstaty polohy, pravidelně vláčena špínou i sousedními velmocemi za pomoci prodejných politiků, které si ty mocnosti docela obyčejně koupí. Z každou větou bych mohl rovnou uvádět jména aktivních politiků.

To, že jsou takoví mne ale tolik aktuálně nemrzí jako fakt, že došlo k záhadnému propojení politiků, médií hlavního proudu včetně nejvyšších institucí státu - Nejvyššího a Ústavního soudu. Všichni najednou hovoří jednotnou řečí a působí jako úzce propojená oborová organizace vzájemně se podporujících subjektů. Z toho jde strach a současně naděje, že se jedná o obra na hliněných nohách. Tak uvidíme. Tady ovšem ani chvilkaři - další z propojených subjektů - rozhodně nepomohou.

6 0
možnosti
Foto

J89a67n 44Š55i71k

24. 2. 2024 17:16

Filipe, mám jiný názor než Vy v tom, že se domnívám, že tato vláda není ničím výjimečná, oproti těm minulým. Bohužel. Drží se při zdi, nemá odvahu dělat reformy, s některými věcmi, jako digitalizace příliš nepohnula. Společnost rozeštvává úplně stejně jako vlády předchozí, vždyť se podívejte na statistiky čehokoliv zásadního, skoro vždy je to 50 na 50. Já myslím, že Váš pohled vyplývá z toho, že jste měl velká očekávání. Já ne. Proto se lišíme. Mě vláda nezklamala. Dělá to,co jsem čekal. Hezký večer

8 0
možnosti
MB

Vláda výjimečná už jenom tím, že je nejhorší v našich novodobých dějinách. A bohužel nejen vláda, Ale také vedení parlamentu, senátu a prezident. Ale to Vy dobře víte.

2 2
možnosti
Foto

A kde je dnes Rakía,? Ani Trčálek jí nevzpomene. Asi raději

0 0
možnosti
Foto

Bývalý prezident Zeman navštěvuje SPD a vyzývá k občanské neposlušnosti. Bývalý premiér Babiš a jeho sekta štvou dezoláty proti ÚS. Další bývalý premiér Paroubek zde na blogu vystupuje jako agent válečného zločince Putina. Bývalý dvojministr Havlíček mluví o kobercových náletech a vy napíšete, že vláda Petra Fialy rozeštvává společnost jako žádná jiná. Byl jste vůbec při smyslech , když jste to psal

13 10
možnosti

Češi se dělí na dvě skupiny:

1) Služebníky liberální demokracie, občanských svobod, právního státu, pravdy a úcty k druhému člověku.

2) Slouží jen svojí moci za cenu zaprodání republiky komukoliv, i Putinovi! A jsou plni závisti, nenávisti, lží a podrazů!

3 7
možnosti

Jsem senior, jsem vděčný za aktivity MCHpD, protože usilují o skutečnou liberální demokracii, občanské svobody a právní stát!

Současná vláda je garancí toho, co nám chybí, garancí toho, o co bychom nechtěli přijít! Minulá vláda a opoziční strany jsou pro naši demokracii nebezpečné. Pro svoje lhaní, petrohradský trolling a nedemokratickou autoritativnost!

Dnes Vás nechválím!

3 9
možnosti
DR

Tak to jste mě tradičně pobavil. Ti usilovali tak max. o vlastní kapsu Šimku.

8 3
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 25,43
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik