Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Piráti žádnou levicí nejsou!!! A poslušně plní roli vlády ODS. Jejiich původní rebelství je už pryč. Teď to jsou jen kariéristé.

2 0
možnosti
ZB

Nevidím jediný důvod volit kohokoliv z pětikoalice.

1 0
možnosti
OS

No mám pocit že 40let komoušů byla sakra chyba. Vážně je čas na další chybu s komoušema (piráti)???

10 1
možnosti
JR

J93a11n 93R25á81ž

17. 2. 2024 18:50

Věta v blogu: "jsem šťastný z toho, že už tady nevládne Babiš a zároveň nešťastný z toho , jak vládne tzv. Pětikolka" přesně vystihuje i moji duševní konstelaci. Ale na rozdíl od pana Vracovského udržuji v sobě přesvědčení, že pořád existuje jiná volba, než jsou Piráti.

12 0
možnosti
Foto

Díky ještě jednou všem za diskuzi ..... a asi k nejčastějšímu dotazu, jestli se Piráti poučí, ( nebo budou lepší než my) ... To já samozřejmě nevím. Ale mám silný dojem, že my se poučit schopní už nejsme....

Pěkný zbytek víkendu všem :)

2 1
možnosti
ZD

To už je k větší diskusi Filipe. Tedy ne Piráti, protože jsou Piráti, ale Piráti jako východisko z naší neschopnosti. Respektuji, ale ani tentokrát nesouhlasím. Na pokec by to ale bylo!

0 0
možnosti
ZD

Škoda, že jste neuvedl alespoň jeden příklad vámi očekávaného posunu, poučení se z mladických chyb. Piráti většinou sdružují jedince z nastupující generace. Vy čekáte na jejich "Obrácení Ferdiše Pištory" mne zajímá, čeho dosáhli. Času měli dost a odvážná hesla - Pusťte nás na ně si ještě pamatuji. Jsou připuštěni a zatím jediný plus vidím v tom, že přestali politicky kritizovat, krom minulé vlády. Z principu šli proti každé politické straně - teď sdílí společný úděl s neslučitelnými poltickými rivaly a MLČÍ !!! Společně "šli" zaslouží si společně viset (v opozici).

4 0
možnosti
JS

Proc by kritizovali, ,kdyz najednou sedi v bufetu bez placeni?

7 0
možnosti
JB

J34a26n 18B54e66r45t58l

17. 2. 2024 17:11

Pojďme volit Svobodné!

2 1
možnosti
ZD

Jsem velmi zvědav jak se budou prezentovat.

0 0
možnosti
PN

P31e59t83r 94N26e90d41v53ě83d

17. 2. 2024 14:47

A proč ne, jsou dostatečně protibabišovští. Mám však nějak v paměti, že jste dříve preferoval TOPku. Pokud ano, je to záhadný posun.

1 1
možnosti
Foto

Myslím si, že Piráti a TOP09 je totéž.

6 0
možnosti
LP

Nějak postrádám ten argument, proč volit Piráty. Že by to "mladí"?

9 1
možnosti
DR

Přesně tohle jsem si říkal v předminulých sněmovních volbách. Jsou mladí, budou mít nové nápady a tu zatuchlou politiku standartních stran trochu rozproudí a rozhýbou. A tak jsem jim to hodil.

A výsledek? Dodnes se biji do hlavy. První půlrok se snažili, ale pak sklouzli k ostatním partajím a jejím jediným programem začal být antibabiš. Myslím, že honem rychle vystřízlivíte.

15 0
možnosti
Foto

Kdyby jen Antibabiš. S Piráty máme jistotu absolutní podpory "Gryndylu", islamizace naší země, války na Ukrajině do úplného konce atd. To opravdu není málo...

19 1
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 25,35
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik