Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zítra budou škubánky. Už jsem se rozhodla!

0 0
možnosti
Foto

Pěkné ráno, to je víc než dobrý tip :)

1 0
možnosti
Foto

Mńam. Přestala jsem skoro jíst a držím suchý únor. Tak se alespoň podívám.

0 0
možnosti
Foto

Já se snažím už nějaký čas nevečeřet, tak si občas pustím nějaké jídlo na obrázku :)

1 0
možnosti
ŠM

škubánky - to jo,ty bych si dala..granatýr (po našem) jsou erteple,těstoviny a cibule na paprice... nazdobené to máte krásně, mrkev jste Ivaně Lance popsal tak,že jsme tu jeji chuť cítila na patře...v Plzni říkáte..hmmm, jen Vás tam najít....

1 0
možnosti
ŠM

poslyšte, nevařil jste u té námořní blikající lucerny?

0 0
možnosti
IL

Páni, tolik řízků, tím bych nepohrdla. S tou mrkví jste mě dostal. Mám ráda zeleninu, miluji mrkev, ale aby si někdo myslel, že jsem králík a za velké peníze mi na talíř překřížil několik mrkví...? Tak ty jitrničky byla jiná... potěšil jste žaludek, kde že to děláte?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den vinšuji, gastronomie má spousty podob. Vícechodová degustační menu pak jsou založená na intenzivním prožitku. Než došlo k překřížení těch karotek proběhla jejich úprava sous vide s máslem a bylinkami, pak se flambovali v pomerančovém karamelu aby každé sousto byl zážitek. Jak soutěže, tak zabijačky jsou z mé práce pro jednu z plzeňských hotelových škol kam chodím učit....

2 0
možnosti
Foto

Pro člověka, který se snaží hubnout absolutně nevhodný blog.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Zdravím, a jdu se kát :)))

1 0
možnosti
Foto

Díval jsem se pozorně, ale smažáka jsem patrně i tak přehlídl

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Jaromíre, smažák si samozřejmě zaslouží víc než jen fotku, bude jedním z hrdinů dalšího blogu o národní gastronomii až ho dopíšu. ( Datem se nesvazuji, až to přijde, tak to přijde :D )

0 0
možnosti
Foto

Ty vrahůůůůůůůůůů! Ále, kdo nefutruje, to snad nemůže bejt ani Čech

1 0
možnosti
Foto

Jiří jídlo je, řekl bych téma až mezinárodní :)))

1 0
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik