Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky všem za návštěvu , prožijte pěkný zbytek víkendu :)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. Ty dva jsem dnes potřebovala vidět.

0 0
možnosti
Foto

Oni se k sobě velmi hodí.

0 0
možnosti
Foto

rada som si prečítala i vypočula

0 0
možnosti
JV

Příjemně jste mě překvapil. Je hezké vidět, že i ortodoxní rocker může mít širší záběr vnímání hudby , která sahá až k folku nebo undergroundu

0 0
možnosti
Foto

Vokatou Dášu nešlo nemít rád.

0 0
možnosti
RP

Kaisera jsem měla vždycky jako herce ráda, písničky paní Vokate jsem neposlouchala, až teď poslední dobou se spojitosti s Kaiserem. Z klipu " Muj milý" srší ta jejich láska v pozdějším věku. Tak ať jim vydrží společně se zdravím.

2 0
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 25,43
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik