Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co chtít od poskoka estébáckého udavače.

1 4
možnosti
Foto

Aj vám sa to na tej politickej scéne celé akosi premiešava

0 0
možnosti
Foto

Jak jsem postřehl v TV, tak udělal

0 0
možnosti
Foto

Jiří nemám zatím prostor po tom pátrat, ale co jsem rychle pročetl, setkal se s hejtmanem kraje, pan Zarzycky je primátor města Plzně....

1 0
možnosti
Foto

Kdyby nepřišel listopad, tak udělal jistě báječnou kariéru, o pani politručce nemluvě, a tak chápu každýho, kdo s ním nechce mluvit. Poučku že komunista zůstane komunistou a převleče kabát podle potřeby zůstává v platnosti. On je zářným příkladem.

10 3
možnosti
JZ

Akorát, že panu primátorovi zřejmě nevadí komunistická minulost vlastního šéfa ANO.

8 1
možnosti
Foto

Je zcela upřímné to zdůvodnění pana primátora? Možná že ano. Možná jen v náznaku v něm vysloveno je, co je v něm skryto. Všechno to zklamání z té bezohledné urputnosti koalice bojující o koryto, s níž protlačila Pavla na Hrad. Není snad to v něm skryto?

Nemusel pan primátor přímo zalhat, pouze to podstatné smlčel.

Třeba, kolikrát brečel nad oběťmi onoho největšího hnusu. Nad kolegy z ANO, kteří v hrůze z více než strašidelných represí se probouzejí ráno se slovy: " ANO, ještě NE! Ještě nejsme v bezpečí my a naše ratolesti, neb víme, jaká koalice je, když ke slávě a moci jako buldozerem cestu prašivou si klestí. A proto k mlčení jsme koalicí odsouzeni. Proto se nedostalo nám ani té omluvy, když o vinících našich je nám mlčet pod pohrůžkou Fialy a Pavla, že jinak půjdou do šatlavy děti naše milované na suchý hrách klečet".

2 5
možnosti
Foto

Pánové Jedličko a Slováku, pokud víte víc než já, školský úřad, policie a školní inspekce, pak víte víc než VŮBEC NIC. Tak si to nešmudlejte pro sebe a podělte místo minusování

0 0
možnosti

Aniž bych to věděl, hned jsem si domyslel, že je primátorem za hnutí ANO. Stejně přihlouplá rétorika, jako od jejich šéfa.

11 5
možnosti
Foto

Prezident Pavel doposavad vystupuje a chová se jako slušný člověk. To se u nás považuje za slabost. Myslím si, že nás ještě překvapí a prokáže svojí sílu slušným způsobem.

Vašek

15 0
možnosti
MB

Já bych to neviděl tak tragicky, třeba si s ním nemá co říct. Což chápu.

8 3
možnosti
Foto

Třeba by se ho pan prezident rád na něco zeptal. Třeba na to, jestli se dotčení členové hnutí ANO už rozvzpomněli, na které škole došlo k porušení Zákona na ochranu osobních údajů. Ale pokud by na to neměl co říct...

2 2
možnosti
MV

Zaznamenal jsem, že jídlo pro PP a doprovod mají připravit učni/studenti kuchařského oboru. Tak jsem si hned říkal, jestli to nebudou ti tvoji?

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, to dělá státovka, šéfkuchaře tam dělá Martin Havlík, jeden z nejlepších šéfkuchařů tady. Už jsem mu gratuloval a párkrát jsem viděl vařit i toho chlapce co to bude připravovat, je dobrej....

1 0
možnosti
IS

Se Zemanem by se sešel rád, i kdyby byl nerad. Dostal by to befelem.

4 0
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 25,43
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik