Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR
Foto

No neviem ako to bude u nás, minulý rok sa to nerešpektovalo. Želám príjemné dni Nového roka

1 0
možnosti
MV

Bez, Filipe a přeju si to už léta.

Klidnej zbytek roku přeju.

1 0
možnosti
IL

I41v49a64n54a 28L50a43n81c17e

28. 12. 2023 21:55

Ohnˇostroje a petardy jsem nenáviděla už jako malá holka. Jen jednou jsme se museli zučastnin oslavy jednoho důležitého svátku, kde byl ohnostroj a petardy. Víckrát nás tam mamk a už nevzala. Hrůza. Každý konec roku trpím, jiní se radují, ale já trpím. Takže s vámi souhlasím:

3 0
možnosti
Foto

Mám to také tak. Po každém novoročním pětiminutovém ohňostroji "visel" na naším náměstím mrak jedovatých splodin hoření, který se sice časem rozplynul, ale chemicky vzato, nezmizel.

3 1
možnosti
RE

Willie Nelson je docela moje parketa i když k tématu by se lépe hodil Don Williams u nás lakonicky nazývaný "Tichý Don" Co se tématu týče o svátcích se vždy snažím být co nejdál od Prahy a petardy tam ssebou nevozím:))

1 0
možnosti
LV

Jsem na Vaši straně, pane Vracovský.

4 0
možnosti
Foto

Nemám se zakázním ohňostrojů z uvedeného důvodu problém, nic méně když se na to podívám trošku šířeji, předpokládám, že tyto akce jsou nějakou smlouvou ošetřeny a zrušit to pár dní předem by znamenalo asi "zajímavé"odstupné, i když ani s tím bych problém neměl.

1 0
možnosti
DK

Souhlasím naprosto s Vašim názorem.

4 1
možnosti
Foto

Díky všem za návštěvu i podporu :)

0 0
možnosti
Foto

Filipe, naprostý souhlas

2 1
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 25,51
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik