Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I57v45a12n89a 96L44a55n85c32e

26. 12. 2023 16:04

Heroes je pěkný a Sabaton je nádherný

0 0
možnosti
Foto

Sabaton poznám, na koncerte bol síce syn nie ja, ale počúvam občas

0 0
možnosti
Foto

Jejich zpěvák má i české předky, pro památku Karla Janouška svého času udělali víc než všichni učitelé dějepisu u nás dohromady...

https://www.youtube.com/watch?v=HJGNi7qx8PE

1 0
možnosti
Foto

Není zač, díky Horste .

0 0
možnosti
Foto

Rock je rock.

Vašek

0 0
možnosti

Karma. I když teda já se přiznám, že Lemmy jde dost mimo mě. Vlastně ani to nadšení pro něj, vůbec nechápu. Ale jsem asi divnej rocker. Nebaví mě Iron Maiden, nudí mě KISS a AC/DC, nijak nemusím Judas Priest atd.

Pak si pustím Pink Floyd a zazdím to třeba Napalm Death. Mám to asi nějak divně nastavený. :-)

Mimochodem. Právě dočítám životopis Kurta Cobaina a už se nemohu dočkat prvních stránek o Sex Pistols. :-)

Krásné svátky Tobě i všem, kdo tohle budou číst. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky.... No, myslím si, že on má zrovna Lemmy blíž ke Kurtovi a Sex Pistols než k těm ostatním jmenovaným ( A nic proti nim, mám je rád dodnes a rostl jsem na nich) , protože... protože opravdovost , ne divadlo.... Byť k stáru v Americe trochu zvlčil v tomhle ohledu. Ale o tom jakej by byl Jurt, nebo Sid po šedeátce se můžeme taky jenom domnívat...

1 0
možnosti

Jistěže je to rock and roll.

0 0
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 25,51
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik