- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kofola má být kofolou a basta! Už sama o sobě je příchuť! Nesnáším cokoli s něčím - Cottage s příchutí, Cola s příchutí, nealko s příchutí... Je to hnus velebnosti!
Nesmysl. Rumová, koňaková, griotková a jánevím jaká "alkoholová" příchuť je běžnou součástí spousty cukrovinek a dost pochybuji, že by někoho přivedla k alkoholismu. Přímo si troufám tvrdit, že (snad s vyjímkou vaječného koňaku) by konzument cukrovinek, nebo nápojů s příchutí, byl chutí skutečného alkoholu zklamán. Alkohol ostatně mladiství nepijí kvůli chuti, ale aby si něco dokázali nebo kvůli účinkům. Pochybuji, že by mladistvý konzument alkoholu k tomuto kroku sáhl po té, co si oblíbí vámi kritizovanou kofolu. Ostatně zaznamenala jsem už v prodeji minerálku s chutí mochita a nepamatuji se, že by někoho tak hrozně pohoršila nebo vzbuzovala obavy, že z konzumentů nadělá alkoholiky.
Nu což - tak dneska se ten blog autorovi opět nepovedl.
Mám naštěstí kliku, že Váš skvělý příspěvek zachránil alespoň diskuzi. Díky, neznámý příteli....
"Přílišná oddanost ideálům končí tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek." Karel Kryl
Nečekal jsem že to někdo dokáže v reálu. Vy jste to dokázal.
Sejdeme se schválně za rok a porovnáme tedy kolik lidí, či dětí zastřelil můj článek a kolik umořil chlast... Nicméně, ten blog přeci není primárně o boji s alkoholem ( sám nejsem abstinetnt)
Právě jsem prozřel, již žádný rum do buchtiček se šodó, ani do náplně do věnečků, tyhle pochutiny z národa dělají alkoholiky
Kolikrát do roka sní děti buchtičky se šodo ? Navíc vinné šodo se u nás skoro nedělá a ve školních jídelnách vůbec... Puboši se navíc za konzumaci takovejch jídel většinou stydí. A kolikrát je vidíte pobíhat s kofolou ? Byť se mi to tady řada diskutujících snaží vnutit, rozhodně nepíšu o tom, že by díky kofole s rumem nastal konec. Ale o tom, že u firmy, která v reklamních kampaních sází na laskavej humor rodinnýho typu je tohle špatně. Protože pokud někomu zůstane chuť nealko kofoly s rumem v paměti jako příjemnej zážitek.. v první možné chvíli vyzkouší po téhle soft verzi i její hard podobu... Když dělá pivovar reklamu na pivo, nebo palírna na kořalku, má to taky řadu podprahových sdělení, které nám říkají, že být cool je jen když je člověk s jejich výrobkem namazanej... Ale to v tomhle blogu neřeším. Pěkný den.
Díky všem za návštěvu a čas strávený s mým blogem. Vážím si toho, těcj kteří se ke komentářům k blogu o ničem musí očividně přemáhat si vážím zvlášť...
Jejda. To abych dceři zakázal pralinky. A sakra, já dělám vánoční špičky s rumem. To má prcek smůlu. To, že se alkohol vypaří nikoho nezajímá. Ťuk ťuk trululum.
Já jsem se v autorovi tohoto blogu nezmýlil. Je opravdu extrémně speciálně inteligentní.