Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím do Plzně...

... ani já paní primátorku z Brna soudit nehodlám. Nejsem žádnej lumen, mám rád pivo, cigarety kouřím nějakých pětačtyřicet let (a jsem takovej slaboch, že to neumím "položit"), zkusil jsem i cigárko marjány.

Je teda pravda, že jenom jednou v životě a podruhé by mě to už nenapadlo. Proč? Protože mne to do tří minut dokázalo poslat do stavu, do něhož je mne schopno dostat pět nebo šest dvanáctek plzeňského Prazdroje, nicméně u toho jsem schopen čtyři hodiny dštít oheň a síru (například) na vládu naší fantastické vládní pětikoalice - teda s někým se téměř smysluplně bavit. Než se do té marjánové eufórie dostanu. To tady chybělo, bylo to bleskový... následně to pak bylo také výrazně finančně náročnější, než těch pár piv - a já příjem brněnské primátorky fakt nemám. A to se bavím o trávě, nikoli o koksu. Víc peněz to stálo nejen za ten hutnej materiál, ale i za to, že jsem následně kompletně vyluxoval naší ledničku. Měl jsem strašnej hlad.

Tráva je výrazně levnější než kokain - a já se bez mučení přiznávám, že nevím, na kolik taková lajnička na mobilu může vyjít. Paní primátorka okamžitě reagovala tím, že jde o fotomontáž. Velmi rychle jí někdo poradil, že se to dá velice snadno zjistit. Poté tedy připustila, že k takové situaci dojít mohlo.

Jestliže Paroubek na tomto blogu napsal, že (cituji:) "Veřejní činitelé by neměli vykonávat své funkce ani pod vlivem alkoholu a už vůbec ne pod vlivem drog. A pokud paní primátorka přesvědčivě nevysvětlí celou záležitost, bude prostě dalším z otevřených vředů na těle Občanské demokratické strany. A dříve nebo později že své funkce s ostudou odejde..." (Zdroj: https://paroubek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=804831),

pak s ním zásadně nesouhlasím: paní brněnská primátorka měla na svou funkci dle mého názoru sama rezignovat, nečekat, až jí její straničtí kolegové z její funkce "sejmou"

ODS se ale nad paní primátorkou doslova rozněžnila, má její plnou důvěru. Jen Fiala (taky Brňák...) je na dovolené a mlčí.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den Pavle, pana provozního už několik let nečtu, docela by mě zajímalo na čem frčí on... Díky za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

J14i98r90i 12C17i81z

8. 8. 2023 21:16

Patrite k par blogerum, ktere si obcas prectu jinak je to ztrata casu. Ale tentokrat neverim svym ocim po precteni vasich lehkomyslnych zaveru cele kauzy. Cely zivot jsem pracoval s mladymi od zaku po juniory, chlapy jsem vedl jen v zahranici. Mam tedy zkusenosti i s jejich uvazovanim a videnim sveta. Pro priklad uvedu, ze u tech starsich jsme vzdy pred sezonou s kolegou nastavili pravidla, aby vsichni si uvedomili, ze jejich poruseni bude mit dusledek. Pri jednom zapase venku jsem videl 2 kluky jak huli cigaretu. Okamzite skoncili, do zapasu nenastoupili a bylo vyrizeno. Porusili pravidla. Jiny kluk, pozdeji hrac NHL, mel zase na pokoji takovy bordel, ze pani uklizecka byla za mnou s tim, ze uz to nebude uklizet. Zavolal jsem si ho i s jeho partakem a sdelil jim, ze to ihned uklidi jinak nejdou do zapasu. Jeho partak z pokoje se hned zacal vymlouvat, ze maji spoustu uceni a takove nesmysly, ale ten budouci hrac NHL jen tise mlcel. Druhy den prisla pani uklizecka s tim, ze takovy poradek jeste nevidela. Hrac pro NHL dobre vedel, ze pravidla jsou pravidla pro vsechny a zacit hledat vymluvy na to nebo ono, tak to z nej nikdy zadny sportovec nebude. Tyto pribehy vam vypravim proto, ze tady jsou pravidla a moralka jen bezvyznamne pojmy a prvni se hledaji vymluvy, proc je mozne je porusit (stalo se to poprve, ostatni taky nejsou svati, ten to delal taky atd). Jenze moralka tezce upada a neda se srovnat s pojmem moralka v zapadni civilizaci. A ti mladi taky automaticky hledaji vymluvy, ze ti ostatni v tom jedou taky. Pak v dospelosti bere ruzne podrazy jako samozrejmost. Nebyl jsem svaty, to v zadnem pripade, ale kdyz jsem udelal kravinu dusledky jsem si vylizal bez pardonu. Ty vase statistiky a odkazy jsou jen vymluva. Ta pani je politicka z 300tis mesta. Kdyz ji to projde, tak dalsi politici budou klidne hulit nebo chlastat a jen reknou, ze kdyz to proslo ji tak proc by to nemohlo jemu?

3 2
možnosti
Foto

Neuvěřitelné, kdo všechno pracuje s mladými.

2 5
možnosti
Foto

JSOU TŘI NEJVÝNOSNĚJŠÍ SEGMENTY NA TRZÍCH. ZBRANĚ, LÉKY A DROGY. Ani tzv. koks nepatří mezi nejlevnější

2 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že vůbec neznám statistiky světově, ale pokud k drogám počítáme i alkohol, či cigarety tak nepochybně.... Možná i bez nich...

3 0
možnosti

Mne by třeba zajímalo kdo na brněnském magistrátu distribuuje drogy a kolik má zákazníků.

Ale to asi nikdo vyšetřovat nebude, že ne?

0 0
možnosti
Foto

Skutečně se domníváte, že se na Brmněnském magistrátu distribuuje kokain ? Je čas podnět příslušným orgánům....

1 0
možnosti
Foto

Přimhouříme oči a přehlédneme lajnu kokainu a co potom. Přimhouříme oči a přehlédneme ukradený milionek, potom třeba i vraždičku?

Vašek

4 0
možnosti
Foto

Zdravím, no já mám k těmhle "proviněním " zkrátka ke každému jiné váhy.... Za kokainem jsou vraždy samozřejmě taky a spousty další zločinnosti. Mám v Bolívii kmotřenku . Šlo mi spíš o skutečnost, že se rozčiluje spousta konzumentů jiných nebezpečných drog, třeba alkoholu.

3 0
možnosti

J71a95n 35R58á57ž

8. 8. 2023 19:07

Promine-li se šňupnutí lajny koksu primátorce Brna, proč by se nemělo prominout konzumování kokainu komukoliv jinému, včetně učňů ve stravovacím zařízení?. A když se takto v podstatě legalizuje lajna koksu, tak proč nelegalizovat i joint marijánky? Jsem zastánce legalizace měkkých drog, ale v tomto případě se musí postupovat podle principu "padni, komu padni". Když musel po tlaku médií i veřejnosti odstoupit ministr, který šel v době covidového bláznění jen večer do hospody bez roušky, měla by podle zásad férovosti být médii vyvolán stejně silný tlak na odstoupení primátorky m.Brna a jejího náměstka Kerndla.

8 0
možnosti

Tak. Nejde o ten koks ale o princip.

1 0
možnosti
Foto

Články o zadržení drog v tunách jsou téměř na denním pořádku, např zde - zadrženo 4,2 tuny kokainu: https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-svet/694409/4-2-tuny-kokainu-v-pytlech-na-soju-naklad-za-8-miliard-odhalili-celnici-v-rotterdamu.html .

V Afghánistánu byla roční výroba opia 9 tisíc tun: https://www.idnes.cz/zpravy/nato/afghanistan-drogy-opium-heroin-nato-osn-mak-pole.A171127_164709_zpr_nato_inc .

Z toho vyplývá, že musí fetovat snad čtvrtina lidstva.

Když byla v USA prohibice, mělo to za následek, že astronomické zisky měl organizovaný zločin a situace byla horší, než v době, kdy byl alkohol povolený.

Z tohoto vyplývá, že boj s drogami je v podstatě marný a kdo chce fetovat, drogu si vždycky najde. Pokud by se drogy zlegalizovaly, skončily by obří zisky narkomafií a zvýšila by se obecná bezpečnost, protože oběti drogových mafií jdou do tisíců, možná desetitisíců ročně - viz Mexiko.

To píši jako člověk, který nikdy nezkusil žádnou drogu, ani jsem si nikdy nedal šluka marihuany. Nevěřím tomu, že pokud by se drogy zlegalizovaly, že by se nějak rapidně zvýšil počet feťáků. Je to totiž v každém jedinci, jakou si nastaví volbu.

4 1
možnosti
Foto

V tomto případě s vámi kupodivu souhlasím.

2 0
možnosti
Foto

Filipe tobě i když jako nedrogář, nekuřák a nealkoholik tady nemám co hledat...

2 0
možnosti
Foto

J72a64n 75Š51i29k

8. 8. 2023 18:18

Za mě jste se opět trefil. Tvrdé drogy jsou problém a velký. Ale dle mého je v ČR daleko větší problém alkohol. Reklama na něj je oficiálně zakázána, ale mrkněte na filmy a seriály. Je v nich naprosto normální si dát k večeři láhev vína, každý den skočit na jedno, na oslavách to pořádně rozpumpurlíkovat. Znám dost smutných případů z okolí i v rodině. Drogy jsou v menšině...Hezký den

2 0
možnosti
Foto

Zakázána není. Teď zrovna vidím reklamu na Hanáckou vodku. a našly by se i další. Taky myslím, že reklama na alkohol a hazard by neměla v TV běžet, protože jsou to také vlastně drogy.

2 0
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 25,51
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik