Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mně osobně vadí, jak se levičáčtí woke aktivisti pořád rýpou v existujících dílech / předlohách a převracejí je naruby podle svého vidění světa. Je takový problém udělat si vlastní příběhy / scénáře a nechat stávající věci bez aktivistických zásahů?

Tohleto násilné "přeučování" společnosti je dost otravné.

0 0
možnosti

lidi toho napovidaj, Filipe

1 0
možnosti

Já teda nevím....osobně jsem rád, že jako gay si můžu najít konečně na Netflixu aspoň něco, co se tomuto jevu věnuje.

Osobně nemám pocit, že by homosexualita byla ve všech seriálech. Pokud někde je a někomu vadí, asi není problém se přepnout někam jinam či najít jiný seriál.

Když mi vadí černá šlechtična z patnáctého století, tak se na dotyčný pořad buď nedívám a nebo to vezmu prostě tak, že je to herečka a její barva není důležitá.

Netflix nabízí nepřeberné množství seiálů, filmů, dokumentů...takže vybrat si určitě může každý.

2 1
možnosti

Vypadá to že si uměle vyrobíte problém který si pak vyvrátíte. Nikde jsem nezaznamenal názor že se netflix snaží měnit sexuální orientaci diváků.

To že se netflix snaží být hyperkorektní je prostý a nevyvratitelný fakt. Každý kdo četl knihu nebo hrál hru a pak viděl jak se největší sukníčkář v podaní netflixu olizuje s chlapem musel koukat jako jelen. Neuvěřitelné jak netflix dokáže svým multikultyLBQTBLMmarasmem zničit i sázku na jistotu jakým zaklínač bezesporu je.

A jsem si naprosto jistý že to vynucování LBQRTUHGUJ + a BLM a CHYCHYKYRYDYTYNY vyvolává u člověka kterému by to bylo lhostejné k těmto skupinám averzi. Tedy působí naprosto opačně. Ale nebojme se za dva roky vystoupí "expert " a má slova potvrdí.

5 0
možnosti
Foto

A rozumíte tomu, že Netflix se pod tlakem diváků a peněz rozhodl ve spoustě věcí kvůli tomu nepokračovat ? Že Svět je mnohem zdravější a nic jej neohrožuje ? Já s tím, že můj názor ve smyslu, že mě zrovna tohle na seriálu nevadilo ani nenudilo problém nemám. Stejně tak nemám potřebu komukoli brát jeho pohled. Netflix má 230 milionů předplatitelů, což vysoce přesahuje počet prodaných knih i her dohromady ( nemluvě o tom, že jedna prodaná kniha či hra neznamená jeden člověk) . Cílil tedy na podstatně větší skupinu než skalní fans a netrefil... Co je na tom v nepořádku ? Nemluvě o tom, že v dnešním světě netolerance , agresivity a válek by bylo celkem fajn si říct, že se třeba pokus nezdařil, ale neznamená to, že nechceme tolerantnější Svět než je dneska... Tedy já určitě.

0 0
možnosti

Ono ani nejde o to, zda filmy změní, či nezmění Vaší sexuální orientaci. Jde o to, že se úchylky stávají normou chování, alespoň dotyční a média se nám to snaží vnutit. O rasovém omylu tvůrců např. černého Robina Hooda, tak o tom.........až po tom. Evidentně se ještě provalí, že Bílý tesák byl černý, Bílý Bim a černé ucho...no to by bylo ještě vyvážené, ale Bílá velryba, tak ta bude již a pouze ve filmech pro pamětníky(tedy ty normální).

4 0
možnosti
Foto

No vidíte. Divák si vybral a Netflix některé projekty zruší. Zaklínače se snaží zachránit, má v něm hodně nainvestováno, ale nevím, nevím... Ani přeobsazená hlavní role tomu nenapovídá. Já jsem čekal tu "výchovu" mnohem násillnější. Nakonec mě na těch produkcích spíš zklamalo řemeslné provedení. Přemýšlím o tom, jestli nehledáme problémy tam kde nejsou. Svět starých Řeků byl mnohem náročnější na žití a když bylo divadlo vymyšlené, nikdo se nepozastavoval nad tím, že ženské role hrají muži. Mě zkrátka, i když se mi to zdálo nejprve ujeté černý Artuš v zábavě nepřekážel....

0 0
možnosti

Ja veci radeji stahnu nez abych za ne platil. Chvili jsem Netflix platil, ale nechci platit x platforem, abych se podival na co chci.

Co se Zaklinace tykalo, jako ctenar knizek jsem byl znechucen a ani jsem nedokoukal prvni serii. Mozna kdybych to necetl, hodnotil bych jinak. Bohuzel to totalne prekroutili. A lidem se to nelibilo. Logicky. Kdyz si vezme Vasi oblibenou knizku/hru fanatik a prekrouti ji poodle sve ideologie, nebudete skakat radosti a nebudete jeho ideologie chvalit. Stejne tak, jako by Vasi oblibene steakove restauraci, ktera nema siroko daleko konkurenci, zacal varit a pripravovat menu vegan

Ono je jedno o jakou ideologii se jedna. Komunista ci libertarian, rasista ci woke, fanaticky odpurce ci priznivce oteplovani. Vsechno to je jedna tupa extremisticka banda, ktera cpe svou ideologii do lidi horem dolem

5 0
možnosti
Foto

Já Vám to neberu, ale je taky možné, že jste si tam prostě našel to co jste hledal. Mě to nijak zábavu nekazilo. A první řada byl takový úspěch , že se na jeho základě rozjelo nejen natáčení dalších řad, ale i nejrůznějších spin offů šitých horkou jehlou... Btw. miluju knížky S. Kinga a skutečnosti, že třeba ve Vykoupení z věznice Shawsank stvárňuje původně irskou postavu Morgan Freeman můj zážitek nijak neumenšilo....

0 0
možnosti
Foto

Asi jsem trochu omezený, ale ten Netflix vysílají kde? Nějak jsem na něj u asi těch 150 programů co v kabelovce mám nenarazil.

1 1
možnosti
Foto

Je to streamovací služba, ne klasická televize....

https://www.alza.cz/netflix-cesky

0 0
možnosti
Foto

Filipe, máme tolik programů v tv, že NETFLIX příjde na řadu velmi zřídka...

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, já se k němu dostal po dlouhé době plánování... Tolik chuti a tak málo času :D

0 0
možnosti

Vazeny pane Filipe Vracovský. Dekuji za vas prispevek k "Netfixu". Neznam moznosti tohoho vysilani v CR, ale mohu rici, ze me to potesilo.

Jsem clenem Netflixu asi 40 let. To byl jeden z moznosti si "pujcit" DVD disky a prehravat si je doma. Cely proces byl pomoci posty a kazdy tento disk mel svoji obalku s moji adresou. Nejvetsi krasa byla, ze obalka, ve kterem disk prisel, mohla byt pouzita bezplatne na zaslani zpet. Jsem totiz ten idiot co ma rad filmy. Z DVD Netflixu jich bylo okolo 1200.

Internetove vysilani Netflixu moji vasen jen rozsirilo. Programy z vychodni Asie jsou prekrasne. Hlavne ty herecky a potom ten pohled tech serialu na zivot, ktery je opravdu trochu jiny. Ta polevka s "Ramen" je jen chutovy pridavek k me vyzive. At je napln jakakoliv.

Zivot v Taiwanu, ci Singapuru a dalsich zemi je okouzlujici. Vsak nejradeji mam rad porady z Jizni Koreje. Jejich pohled na zivot se prblizuje tomu evropskemu a je bez sexualni orientace. A to i porady podle nasi "Cervene knihovny" kdyz jsem unaven premyslet nad programem trochu tvrdsim nametem.

Jeste jednou dekuji za pripominku. Cekam do pristi soboty na 15 a 16 segment a zakonceni serialu "King the Land". Uz se tesim

3 0
možnosti
Foto

Díky za skvělý vstup.... V dobách půjčovny DVD začínal Netflix s milionem uživatelů... Dneska jako streamovací služba má větší dosah a očividně při výrobě vlastních pořadů i podstatně větší riziko.... Příjemnou zábavu přeji :)

0 0
možnosti
Foto

V prázdninovém období všude jedou jen filmy a seriály, které jsme už nejednou viděli. A tak jsem si dal taky jedno opáčko. Konkrétně La casa de papel (Papírový dům - Netflix verzi). Pokud jste to neviděl, tak vřele doporučuji). Možná můj nejoblíbenější seriál vůbec. Jo a taky koukám na Okresní přebor na Nově. To je podle mého názoru nejlepší seriál televize Nova...

3 1
možnosti
Foto

Díky za tip :) Přebor je už klasika :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 25,51
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik