Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jinak díky všem za diskuzi. Vlastně mě utvrdila v názoru, že jak Babiš tak Pětikoalice mají fanoušky až sektářské věrnosti. Byť nikde nepíšu , že bych se hodlal Babiše volit ani to, jestli jsou mi komunální politici ANO sympatyčtí nebo ne ( jak který) už jsem kobliha a už jsem se změnil... Jenže já nikdy nevypisoval bianco šeky nikomu. Se skutečností, že jsem za zařadil u někoho za nemoudrého ( výraz z blogu použít němůžu, ale snadno se ho dočtete) umím v klidu žít. Vypovídá o vás, ani v nejmenším o mě. Fajn den všem.

3 0
možnosti
Foto

sympatičtí proboha... moc jsem se soustředil na obsah :D

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Svým způsobem vás chápu, pětikoalice, ač se snaží, tak dělá strašný boty. A hlavně je to nesourodej slepenec, (vůbec jsem po sestavení vlády nevěřil, že přežije rok :)), některá vládní rozhodnutí podle toho vypadaj.

Nicméně nedokážu si představit, že by nastala situace, že bych volil ANO v čele s Babišem.

0 0
možnosti
Foto

To je v pořádku, já taky volit ANO nepůjdu, mě mnohem víc než to co je vidět děsí to co není.Pisu níže v diskuzi třeba o jednáních asociací na ministerstvu apod.

0 0
možnosti
Foto

Jsem tady po dlouhý době a nějak Vám nerozumím.

Tak nějak se to u Vás otočilo o 180, dobře tak ne o 160 stupňů, ale takového Vás neznám.

Opravdu jste se nechal utahat?

1 0
možnosti

Jéžiš tak volte Andreje však Vám pazoura neupadne. Ale je vidět, jak se časy mění. Pár roků zpátky tak volit agrobarona tím se nikdo nechlubil, lidi to dělali potajmu. Ale teď mají potřebu to všude rozhlásit. Prý že Andreje volí i spousta podnikatelů atd. No pár let zpátky si ledaskdo s Andrejem notoval že co podnikatel to zloděj a ejhle. Najednou jsou Vám dobří a berete si je do úst jedna radost. - - - - Nesmíte se na to koukat tak zblízka, kazí to zrak. Když se na to podíváte s odstupem, tak vidíte, že s Andrejem přišla změna, a jaká. Předtím jsme tady měli víceméně systém dvou bloků-partají, kde sice k moci přicházeli různí vykukové, ale uvnitř těch organizací byla - jakási - vnitřní pluralita a soutěž /byť i jen pohled na ty vnitřní procesy byl mnohdy jen pro silné žaludky/. Zato Andrej má partaj jedna radost - je tu ON a pak jeho poskoci. - - - - Pokud je Vám něco podobného po chuti, prosím. Ale pak Vám upřímně říkám, že demokracii opravdu k ničemu nepotřebujete. Ostatně na tu reálnou demokracii, co je jako divoký eintopf ani dle svých slov nemáte žaludek, dejte si proto raději Bábovy buchtičky se šódó, to je pokrm pro Vás jako dělaný.

1 1
možnosti

J89a67n 77R54á64ž

30. 7. 2023 18:54

Žábou na prameni umrtvující českou politickou scénu je Babiš a nic si nepřeji víc, než aby se vrátil k podnikání a do voleb už ANO nevedl. Pročistilo by to "vzduch". Jinak lidé, kteří vládě nemohou oprávněně přijít na jméno, budou ze strachu, aby Babiš vládu nepřevzal, tu stávající sbírku nesourodých koalic volit znovu a vláda neschopných tu bude vládnout dál.

PS. Srovnávat partu kolem Babiše se současnou partou kolem Fialy je stejné jako srovnávat povodeň s požárem. Co je menší zlo?

2 3
možnosti

Fiala se snaží pokud možno nic nedělat /kdo nic nedělá, nic nezkazí/ - podle mého mu to docela jde. Samozřejmě, problém je ten azimut, kterým se ubíráme. Ale proč chcete po vysokoškolskému učiteli, aby provedl změny, kterým se všichni už 30 let vyhýbáme? - - - Za mne - o Fialově vládě já slýchám jenom ve spojitosti s hloupostmi. Pro mne pořád o dost lepší, než kdybych o nich slýchal ve spojení s jakýmikoliv zásadními změnami. Protože, jsem realista - změny jsou vždycky k horšímu.

0 0
možnosti

Co se týče regionálních politiků, tak České Budějovice si pod vedením ODS určitě vedou lépe než pod předchozím vedením ANO. Jinak v Ústí nad Labem, Děčíně a Znojmě vedou města koalice ANO a SPD a je to tam spíše katastrofa.

0 2
možnosti
Foto

V Plzni nemáme ve spoustě ohledů dobrou zkušenost s ODS...

4 0
možnosti

I strany pětikoalice mají schopné regionální politiky. ANO volit nebudu. Jinak souhlas, Koller válku neskončí, to musí Jsrek zavolat jinému kámošovi.

5 2
možnosti

Víte, u nás v ČB máme partu, scházíme se každý čtvrtek na kytarách a politiku moc neprobíráme. Jsou tam dělňasi, důchodcí, podnikatelé, učitelé atd. Je jasné, že vláda dělá chyby, ale shodneme se na tom, že Babiš by byl ještě horší. Viz EET, likvidace nepohodlné podnikatelů pomocí začleňování, dotační podvody, pálení cizích polí, atd. Vládu mafiánů a oligarchizaci České republiky si jistě nikdo normální nepřeje.

10 8
možnosti

oprava pomocí zaklekávání.

0 1
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 25,49
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik