Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych mu poslala ten díl Comebacku,který je o nich a koncertu v Praze

0 0
možnosti

Zasloužená karma

0 0
možnosti
Foto

díky za blog a pripomenutie

2 0
možnosti
Foto

Já děkuji za návštěvu Janka :)

1 0
možnosti
Foto

Filipe, já má radši Keitha , ale ti dva k sobě prostě patří.

(I Can't Get No) Satisfaction je naprostá klasika.

2 0
možnosti
Foto

Díky Davide, i jemu se to blíží ... a ten riff z učebnice je samozřejmě jeho :)

1 0
možnosti

Bezva! Dobře jste, podle mě, i vybral písně. Ovšem dnes je zase nejvíc aktuální "Gimme shelter".

1 0
možnosti
Foto

Díky a bohužel máte pravdu...

1 0
možnosti

Pripojuji se k vasi gratulaci Siru Mickovi!!

1 0
možnosti
Foto

No, i já mám dneska narozeniny, u mě je Elvis nepřemožitelnej. Hlasovej rozsah a zpěv různých žánrů. Nenarodí se druhý...

3 0
možnosti
Foto

Horste všechno nejlepší... zdravíčko jako základ.... Taky to byl šoumen a trošku kolotočář, celej já... ( Tedy s rozsahem jsem na tom proti němu na štíru :D )

0 0
možnosti
Foto

U mě to byl nejdřív Elvis, potom Beatles, Stouni mě nikdy moc nebrali, ale musím uznat, že pro rock byli nepostradatelní. Tedy Happy Birthday Sir Michael.

3 0
možnosti
Foto

Tak Elvise taky můžu, díky :)

1 0
možnosti
Foto

J54o76s87e88f 87B78á13r61t32a

26. 7. 2023 15:04

Na Strahově jsem byl a stálo to za to!

2 0
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 25,51
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik