Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dík za připomínku. Ono se říká, že kdo si devadesátky pamatuje, tak v nich nežil.

Vašek

0 0
možnosti
Foto

Môj dedo zase hovorieval, že vždy je všetko inak ako si myslíme...Možno tak nejak to myslel i Váš táta a mal tie správne informácie... No pekne to žilo, aj muzika a všetko čo ku tomu patrí, teraz to žije asi tak ako to chce tá generácia, ktorá tu je...

1 0
možnosti
Foto

Tak... každá generace má své "devadesátky" a je to v pořádku :)

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem si zavzpomínal na několik PLZEŇÁKŮ kteří se mnou byli v libereckém učilišti mnozí už jsou taky v nebi...

3 0
možnosti
Foto

Filipe, prostě vše jde dál, ale zase je dobrý se občas ohlédnout

4 0
možnosti
Foto

Kdo nepaří s náma, paří proti nám.

4 0
možnosti
Foto

Davide, krásně jsi to shrnul A Filipe,tobě samozřejmě

2 0
možnosti
Foto

Jinak pokud někdo tady v diskuzi klikne na b pana Širokýho, dostane se na jeden za mě z nejlepších seriálů na Blogu :)

1 0
možnosti

Na Svornosti a ve Svazáčku jsme v raných osmdesátkách mívali přednášky. VŠSE byla tehdy rozstrkaná po celé Plzni, kdepak nějaký Zelený trojúhelník.

Propojení přednáškového sálu a výčepu bylo geniální.

2 0
možnosti
Foto

Díky... Nejen za nákuk, ale i za Brouky... Zábělou jsem omrkl až zpětně, stála za to, ale v těch dnech jsem nevěděl kam dřív :)

1 0
možnosti
Foto

V Divadle Pod Lampou jsem zažil jednu hudební akci v červnu roku 1996.

Nebo aspoň někteří mí tehdejší kamarádi tvrdí, že jsem ji zažil.

Okolo Kajínkovy střelby je spousta nejasných bodů, mám podezření, že i uměle vytvořených. Sám Kajínek neměl důvod se přiznávat, zároveň nikdo neví, proč by si ten jediný přeživší toho střeleckého vystoupení vymýšlel právě jeho.

2 0
možnosti
Foto

Pro mě byla Lampa druhej domov, ale taky bylo dost akcí, které si nepamatuju, nebo skvělá byla zóna A , která nepřijela... ale přesto se pařilo asi tejden :D

1 1
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,63
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik