Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krupicovou kaši už jsem léta nejedl, ale bez sladkého hlavního jídla alespoň jednou týdně se neobejdu. Má žena je spíše "masařka", takže se leckdy musím připomenout, že už jsme dlouho neměli blbouny s povidly, švestkové knedlíky, zemlbábu, palačinky, nebo "zlatý hřeb" - rýžový nákyp s meruňkami.

2 0
možnosti
Foto

Já jsem exot, co "musí" zajíst sladké masem. Se mnou je to těžký.... Ale dobře udělanej nákyp s meruňkami... Hmmmm

3 0
možnosti
Foto

Já třeba sladké zapiju pivem, aby toho sladkého nebylo moc.

1 0
možnosti

Pne Šťastný, sladké až po mase!

1 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik