Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To slyším prvně, že je nějaký rozpor v tom, jak jíst krupicovou kaši.

2 0
možnosti
Foto

Rád jsem Vás osvítil osvětou....

0 0
možnosti

Jsou jídla, která mi, možná bohužel, znechutila školní jídelna. A to navždy. Patří mezi ně i krupicová kaše, puckovitá, plovoucí v moři másla). Také rajská polévka s rozblemcanou rýží, zemlbába oslizlá i okoralá, rýžový nákyp (oschlá tvrdá rýže) a samozřejmě škraloup na kakau. Ne, k těmto dobrotám mě nevrátí ani michelinský kuchař, Filipe. Spolu s Bezručem každému takovému jídlu řeknu: Sám dožiju, bez tvé lásky, jak ten život dlouho trvá, ...

2 0
možnosti
Foto

Kuchařky z jídelny jistě úpí v očistci.... Takhle poznamenat jinošskou duši...

0 0
možnosti
Foto

I kvůli rýžovému nákypu se švestkama může dojí k nejednotě, ba až sporům v posádce. Třeba i na lodi, co nabírá vodu

2 0
možnosti
Foto

Na palubě hlavně bacha na kurděje Jiří :D

1 0
možnosti

Když jsme se s manželkou poznali, hádali jsme se, jestli z kuřete prso, nebo stehno. Ona stehna nejí. Je to vlastně ideální stav. Já mám z pečeného kuřete stehna, kůži a křidélka a ona jen prsa. Oboustranná spokojenost. Krupicovou kaši nejím, ale žena právě křičí že určitě nemíchat.

2 1
možnosti
Foto

U kuřete u nás ještě dobrý... kachna to je oříšek :D

0 0
možnosti

Ten, kdo míchá krupicovou kaši, by měl být vykázán že slušné společnosti . To je jako drobit si knedlíky do frankfurtské polévky ...

6 0
možnosti
Foto

Bílé nebo červené?

Hezký víkend Filipe

Vašek

1 0
možnosti

Za mě oboje podle momentální chuti. Hlavně musí být dobré.

2 0
možnosti
Foto

Možno sa môžete poučiť od nás, od nášho zlého príkladu.

1 0
možnosti
Foto

Poučit se ? Toho bych se nebál :D

0 0
možnosti

Krupicovou kaši už jsem léta nejedl, ale bez sladkého hlavního jídla alespoň jednou týdně se neobejdu. Má žena je spíše "masařka", takže se leckdy musím připomenout, že už jsme dlouho neměli blbouny s povidly, švestkové knedlíky, zemlbábu, palačinky, nebo "zlatý hřeb" - rýžový nákyp s meruňkami.

2 0
možnosti
Foto

Já jsem exot, co "musí" zajíst sladké masem. Se mnou je to těžký.... Ale dobře udělanej nákyp s meruňkami... Hmmmm

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS