Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Seriál Volha popisuje události té doby v jedné malé výseči provozů

Československé televize , a to v autoprovozu ČST. Stejná , nebo podobná situace byla v TAXI Praha, Pragocaru, prostě tam, kde se pohybovali lidi a kšeftaři typu Pekárka .

Na druhé straně tam byli mezi zaměstnanci i lidé čestní, nebo schovaní před režimem. Ti ale nejsou hlavními postavami seriálů.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, jasně.... Myslím, že seriál zachytil celou škálu postav. Režisérkou co se koupit nedala, přes produkčního, který zůstal v rámci mantinelů slušný , ba i něco navíc... až po režiséra, kterého zlomila doba, ale přesto se nestal haj....íkem.... A celou řadu dalších.

0 0
možnosti
MV

Velice dobrý exkurs do hnusný doby, o který - kupodivu - někteří pořád sní.

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu Marku... Ano, je to s podivem, že se někomu stýská.

0 0
možnosti
Foto

Jeden z mála současných českých seriálů, které jsem sledoval se zájmem, protože jsem si zavzpomínal na dobu svého mládí. Řekl bych že ta retro atmosféra se povedla víc než v seriálu Vyprávěj. Bavilo mi mne to. Možná ještě zajímavější by bylo natočit seriál o současných poměrech v České televizi. To by ale patřilo nikoli do žánru komedie ale spíš horor. Jinak co se týče té pošty, tak rodiče si dopisovali se strýčkem z Paříže a nikdy se dopis neztratil ani nepřišel otevřený. A strýček coby francouzský občan trávil každý rok léto v Československu. Táta s ním chodil na pivo k Flekům

1 0
možnosti
Foto

Díky, možná to bude tou národností. Babička mojí paní si podržela Rakouské občanství a takové problémy taky neznala....( Byť rodinu nikdy nenechali vycestovat do Rakouska komplet.)

0 0
možnosti
PH

Volha zarezonovala českým prostředím úžasně, všechny diskuze kolem seriálu jsou toho důkazem. Za mě super, a vybral bych jeden okamžik kdy Standa Pekárek na návštěvě u rodičů první manželky vykládá moudrosti o běžných zlodějnách pohonných hmot řidiči z povolání a jeho tchán, lampasák a komunista, opora režimu, mu v tom mazácky přikyvuje, tohle je cajk, to dělají všichni... 😁

4 0
možnosti
Foto

Díky, za mě taky velmi výstižná scéna...

0 0
možnosti
IB

Dobře napsáno a za postřehy děkuji, také jsem nějaké měla..

Filipe, hezký sváteční den přeji

1 0
možnosti
Foto

Díky, a přání pěkného dne rád posílám i nazpátek :)

0 0
možnosti
Foto

J11a84n 23Š23i68k

7. 5. 2023 22:49

Malý český podrazáček, kterému jde jen o plné břicho, chlast a věčnou pohlavní svěžest. Váš článek to vystihl dokonale. Pevně věřím, že náš národ měl a má více statečných lidí než jsou tyto kreatury, které mohou za pošramocené sebevědomí našeho národa a všudypřítomnou závist. Naštěstí vidím kolem sebe růst další generace, které sice mají jiné problémy, ale ten toxický odpad minulosti si už sebou nenesou. Hezký den

4 0
možnosti
Foto

Díky a přání rád opětuji....

0 0
možnosti
JK

Hádkovi více sluší kladnější role.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, jistě to je otázka vkusu a názoru....

0 0
možnosti

Musím říct, že začátek jsem měl stejný jako Vy. Taky jsem tomu nedával šanci, ale na rozdíl od Vás jsem u toho zůstal. Ještě jsem odvážně ochutnal kousek další epizody, ale to tak bylo vše. Doba byla různá, osudy lidí také. Přesto, že jsem v té době žil, tak jsem nikdy neviděl tolik hloupých a naivních lidí, kterými byl seriál plný. Pokud to mělo být pouze jako nadsázka, tak to beru. Jinak to bylo přehnané až za roh.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den... Hloupých ? Já tam viděl spíš otupělé, kteří drželi hloupé často u lizu. A těch otupělých jsem potkával dost....

0 0
možnosti
Foto

Nakonec jsme si podobného Hádka zvolili svobodně za prezidenta

6 17
možnosti
Foto

Ale no tak pane Petříku....

10 0
možnosti
JZ

Jinak zasloužená karma a před Kryštofem Hádkem klobouk dolů.

4 0
možnosti
Foto

Díky a rovněž znovu smekám :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,88
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik