Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J52a77n 60R19á25ž

30. 4. 2023 17:20

Včera jsem si večer pustil CD Best od Willie Nelson, otevřel "Jacka" a poslouchal toho bezva chlápka. Pohodička i bez "Marjánky"

PS. Dík za tento blog!

1 0
možnosti
Foto

O tom až potom.... i bez ní je Willie dobrá volba. Není zač, já díky za návštěvu :)

0 0
možnosti
JL

Vzdam hold a dik Johnymu za jeho "Ballad of Ira Hayes". A yaky hold a dik jednomu z hrdinu dobyti ostrova Iwo Jima.

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem si včera pustil (nejen) Highwaymana, z roku 1990 v Nassau. Willie je opravdu Bůh, nejen Marihuany. A přesto, že Johny byl můj první country bůh, v Nassau tu kytaru silně flákal.

Blog potěšil a vřele souhlasím.

4 0
možnosti
Foto

Diky za návštěvu i komentář

0 0
možnosti
Foto

Prima medailon, aneb svoboda nám chutná...

2 0
možnosti
MP

Že to ale letí... Hyghwayman je jedna z mých nejoblíbenějších písní. Chrisovi už bude také 87 (a ti další dva už tuto formu bytí opustili)... Skvělá byla také spolupráce Willieho Nelsona s Ericem Claptonem.

5 0
možnosti
Foto

...kolik toho můžeme získat, budeme li k lidem přistupovat bez předsudků. Protože Svět plnej lásky bude vždycky hezčí, než ten druhej...

4 0
možnosti
Foto

Filipe, já si ho vybavím i v několika filmech: Znovu na cestě, Vrtěti psem a Mistři hazardu.

2 0
možnosti
Foto

Ahoj, ano, před kamerou stál také nejednou :)

1 0
možnosti
Foto

Pustil jsem si včera To all the girls.

Vašek

1 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,75
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik