Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Uff, na to je snad jediný způsob řešení: ignorovat, obrnit se, nechat sklouznout a to svinstvo zamést, aby nesmrdělo.

1 0
možnosti

Tak pořád lepší být zbohatlík, než zkrachovanec

1 0
možnosti

Tohle je klasický případ, kdy hlasitá menšina dokáže otrávit život ostatním. Takových lidí není až tak moc (minimálně v mém okolí), ale když už to člověk potká, stojí to za to.

Problém je, a diskuze tady jsou toho důkazem, že tuto hlasitou, otravnou menšinu začnou lidé vztahovat na celý národ. Pak se, paradoxně, dostanou sami do té otravné menšiny, která otravně blábolí nesmysly a, paradoxně, nadávají sami na sebe

Takovouto otravnou menšinu má každý národ

2 0
možnosti
Foto

Ano, naštěstí nejsou takhle nastavení všichni....

0 0
možnosti

D83a89v23i15d 61V24l67k

28. 4. 2023 8:03

Známe známe. Přítel mojí dcery navštívil na Velikonoce s pomlázkou domácnost jednoho místního významného politika. Poté co z něj vytáhli ,že chodí s mojí dcerou politik prohlásil: " Tak to sis dobře vybral tam nejsou prachy problém ,starej Vlk se umí ohánět" Nechápu, kde na to přišel? Zřejmě z toho ,že jezdím v osm let staré dodávce, nebo jak už jsem taky slyšel: "Kámo ty musí být v balíku ,když si můžeš dovolit krmit tak velkého psa." Lidi jsou prostě závistiví a pitomí.

4 1
možnosti
Foto

Jo jo, hokynář zbohatlík :D Pojedu v létě na východ, snad konečně uvidím Grunt :)

1 0
možnosti
Foto

Ono stačí, když je člověk šťastný. Tolik lidí to na*ere.

10 0
možnosti

Závist, stejně jako nenávist nepatří do "repertoáru" žádného (slušného) člověka. Ale tu Viktorku rozhodčí na Letné zaříznul...

1 0
možnosti
Foto

Rozhodčí pískal špatně na obě strany a titul si Viktorka prohrála jinde. Není to tragédie a já opakuji všude, jestli být jednou první a jednou třetí, nebo dvakrát druhý.... Jsem za tu první možnost rád. Pražáci jsou letos lepší.

1 0
možnosti

Ono tohle není jen důsledek lidské malosti, ale taky toho, když se dáváte do řeči s kdekým. Pošprechtit si je sice pro mnohé vítanou zábavou, avšak povrchní zábava je také nejvíce vhod povrchním charakterům.

1 0
možnosti
Foto

Máte z jedné strany pravdu, ale pokud někde veřejně vystupujete považuji za normální se lidem, kteří tam přijdou nějakým způsobem věnovat.... Pokud se ke mě hlásí i jinde, pak i jinde pokud mám prostor... Prozákaznický postoj ke službám zkrátka patří.....

1 0
možnosti
Foto

Chtěl bych vědět jestli někdo něco záviděl mně...

1 0
možnosti

J81a66n 19M74a36r21e72k

27. 4. 2023 21:43

Já Horste...závidím ti že válíš němčinu...já umím jen to, co mně moje máti říkala skoro denně...snad to nezkomolím.

"gegen die tumheit ist kein "kroidl" gewaksen" Jde tu zřejmě o hodně pošramocenou rakouzštinu.

0 0
možnosti
Foto

Se závistí se musí bojovat. Pokud jde o mě, tak sám se svou vlastní

1 0
možnosti
Foto

Závisť je špatná vlastnosť resp emócia, a netreba si to všímať a vytesniť, ešte občasne sa to učím.

2 0
možnosti
Foto

Díky Janka.... Jak píše dole Vašek, může být i taková motivační... Prostě chtít mít lepší kozu než soused, nepřát si jen aby ta jeho chcípla... to je ok a někam to člověka může posunout...

2 0
možnosti
  • Počet článků 640
  • Celková karma 26,37
  • Průměrná čtenost 2160x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik