Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach ... zmíněna Zahrada ticha ... spousty vzpomínek na mnohá něžná dívčí náručí V

1 0
možnosti
Foto

Povedlo se mi jednou se s Pavlem Rothem střídat na podiu, nezapoměl jsem ho pochválit ;-D, víc než za ten metal ;-D

1 0
možnosti
Foto

Je pravda, že nejen Pavla Rotha, ale ani Radka Zíku bych si nikdy s metalem nespojoval. A za Standu Hranického ohromné plus. R^

1 0
možnosti
Foto

Ráďa je rozhodně víc hard než heavy ( ostatně my přecí víme, že je náš Coverdale...) , u Pavla Rotha je tohle poměrně neznámá věc....

1 0
možnosti
Foto

R^Příjemnej nářez, Filipe a máš pravdu, to poslední mi rezonuje nejvíc. Brzy se uzdrav:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, díky Honzo, už mi otrnulo, neboj... zítra razím do světa :-)

1 0
možnosti
Foto

J24o75s63e23f 78B22á41r42t65a

17. 4. 2023 23:19

Za mlada jsem chodil na čaje o páté do porubského kulturáku a Standa Hranický tam zpíval velmi často. Také Špinarová (s tou jsem jednou i pokecal), Marie Rotrová, jednou tam zavítal i Jazz Q s Martinem Kratochvílem. Zrovna jsem se vrátil s vystoupení Petera Lipy v ostravském Parníku.

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, rád slyším , že to v Ostravě žije :)

0 0
možnosti
Foto

R^R^Zaujímavé, nepoznám tú hudbu, díky za rozšírenie obzorov. Ale chcelo by to ešte aj slepačí vývar:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky Janka, už mě podle aktivity na blogu otrnulo ;-D

1 0
možnosti
Foto

Filipe, Vitacit samozřejmě znám, ale Parademarche a hlavně Alband to je pro mě překvapení. A velmi milý. R^

2 0
možnosti
Foto

To je pecka, že se líbí :) Šel jsem úmyslně i u těch známých jmen po méně profláknutých věcech.... nebo trochu zapomenutých ( Noční město).

1 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,75
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik