Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Možná se ujme nové pořekadlo: čumí na to, jak vegan na hovězí stejk.;-D

3 0
možnosti
Foto

Co teprve jak kouká ten stejk na vegana ;-D

1 0
možnosti

Co v restauracích, tady na blogu by měli nastoupit kontroloři! Servíruje se tu spousta přepálenejch blogů a lidi to baštěj, ani nemuknou. Jsou tu mraky vegangsterů, veghettoriánů, dokonce debýložravců. A ty si tu, Filipe, rozdáváš rady o kastrolnomii a tváříš se jak přeceděnej segedín! :-)

3 0
možnosti
Foto

Josefe, jsem rád, že sis na mě přišel posvítit ;-D

1 0
možnosti

J42a91n 72R12á30ž

17. 4. 2023 16:40

V jedné z tak zvaně "lepších" brněnských restaurací jsem položil obsluze jednoduchou otázku: "V jídelním lístku máte jako přílohu napsané opékané brambory. Jsou opravdu opékané nebo fritované?". Dostal jsem zpětnou otázku" A jak chcete brambory opékat jinak než ve fritéze?

Tak co mi zbývalo, než odejít, neb pomyšlení že bych měl jíst brambory, které byly "opékané" tak, že byly celé ponořeny v rozpáleném oleji, mne v pravdě z té restaurace vyhnalo.

1 0
možnosti
Foto

Rozhodně to nebyla dobrá restaurace. Díky za čtení ;-D

0 0
možnosti
Foto

Filipe, diskuze tady mě moc pobavilaR^

2 0
možnosti
Foto

Díky za její návštěvu Horste ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^R^Na Sk frčí taký sitcom, kde je ústrednou piesňou text: Jáj to bol zase nápad, prepánajana.Zavolať na zabíjačku vegetariána.Krv sa valí z bosých nôh a on sa na to díva.Ešteže mu dali silné antidepresíva...

3 0
možnosti
Foto

Pokud někdo podniká ve veřejné službě v místech, kde je řešené zdravotnictví povinným pojistným a z něj jsou hrazené výkony ve zdravotnictví, je zcela logické, že regulátor se bude vždy snažit omezit vše, co má vliv na jeho výdaje spojené se zdravím a nebude se spoléhat na "ruku trhu".. V principu je to stejné, jako bys řekl, ať si lidi jezdí v jakém pruhu na silnici chtějí, on už to trh nějak vyřeší :) Je sice pravděpodobné, že by ubylo aut na silnicích a nebylo by třeba tolik dopravních značek ...ale cena by se projevila jinde.

A obráceně ... pokud používám zdravotně nezávadné potraviny a dodržuji zdravotně nezávadné technologické postupy, podobná regulace mne přeci nijak nezasáhne. Stejně jako jezdím-li předpisovou rychlostí, nemusí mne trápit radary ve městech :)

1 1
možnosti
Foto

Všemu rozumím.Ale na silnici taky jedna hlídka nekontroluje rychlost,druhá technickou a třetí třeba to, zda jezdíš v právo..

2 0
možnosti
Foto

:) No ... asi takhle ... pokud bude gastronomie v takovém stavu, jakém je, různých opatření na ochranu spotřebitele bude přibývat :)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, stav gastronomie, zvlášť co se hygieny týče a podmínek práce se za posledních cca deset , patnáíct let zvýšil asi taky tak desetinásobně.... Bohužel, personální krize v segmentu služeb je často to, co Tě jak vím rozčiluje... Nesmysli to ale nevyřeší...regulace už tuplem. Poslední tři roky se na tom stavu podepisují strašně moc a v tom je gastronomie zcela nevinně.... S rovnou soutěží to nemělo nic společné a válcovali nás jiné sektory.

3 0
možnosti
Foto

R^Sranda je sranda, ale nakukuje mi do toho Orwell.

Vašek

5 0
možnosti
Foto

Díky za čtení... Nakukuje, no....

1 0
možnosti
Foto

Filipe, již první odstavec mě naprosto odboural, smích nešel udržet uvnitř. Skvělé, skvělé, blog jako nejlepší víno!!!R^R^R^

5 0
možnosti
Foto

Odpusť, ještě jsem Tě chtěla pochválit za Radůzu!

3 0
možnosti

Ještě něco přivolejte! Jako by toho nebylo málo. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,88
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik