Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Líčení. Můj nejméně oblíbený slohový útvar.

0 0
možnosti
Foto

Paní Valíková, hlavně prosím nerozesílejte žádná infa administraci. Sice Vašemu včerejšímu kontaktu mé osoby nerozumím, ale v životě jsem si tu neztěžoval na mnohem nebezpečnější formy stalkingu. Vás je mi jen líto. rozhodně se Vás nebojím.

0 0
možnosti

Malování slovem, poetická peřina a když ještě zazpívá ...V Moc hezké, Filipe. I svátky! VV:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Peřina pro básnířku... To je pěkný, díky :-)

0 0
možnosti
Foto

Docela ses u mne trefil, S těma vandráckýma botama

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, a užij cesty :)

0 0
možnosti
Foto

Filipe, v noci tiché se sešitým břichem moc trajdat nemůžu, ale takhle zprostředkovaně skrze Tvá slova, si to dám ráno klidně znova. (Podrážky bot jsou obalený bahnem cest, pod patou díra od kamení. Přijde mi vhod, že nemůžu už víc se splést, srdce se svírá, to z rozrušení).

1 0
možnosti
Foto

Davide opatruj se , cest je spousta až se dáš do kupy....

2 0
možnosti
Foto

Filipe, skvělé!!! A na písničce jsem si obzvláště pochutnala! R^

2 0
možnosti
Foto

Mám radost a Udo jistě taky :-)

0 0
možnosti
Foto

Filipe, vandrácké boty bych si s chutí obula i já;-)R^

2 0
možnosti
Foto

R^Beru to jako příslib na další článek a těším se na něj Filipe.:-):-):-)

Vašek

4 0
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 24,92
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik