Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nepamatuji si, že bych Vám kdy fakturoval , ale děkuji. Ano, mám spoustu spokojených klientů.

0 0
možnosti
Foto

Filipe, já zřejmě neumím hlavně číst. Když jsem viděla nadpis, četla jsem to na první pokus jako: Když nic neumíš, ještě pořád můžeš randit... Ačkoli je článek i bez toho randění pěkný, ten první pokus mě zmátl :-).

2 0
možnosti
Foto

Díky... s tím randěním je to dobrej námět na článek ;-D

1 0
možnosti

I46v33a31n 91P66a19p

7. 4. 2023 8:45

Nechte si lidi radit to nemůže nikdy vadit.

Každý nesmysl má smysl a nesmysl se smyslem přestává být nesmyslem.

1 0
možnosti
Foto

Jistě si trh nějak vytřídí dobré rady od prodavačů placeba. V této době zvlášť. Díky za čtení....

0 0
možnosti

Jeden R^ za clanek a druhy R^ za Explozi. Svyho casu jsem ji mel jako vyzveneni na stary tlacitkovy Nokii ;-D

2 0
možnosti

Kéž to tak dopadne a kéž by se to týkalo i jiných oborů. Odborné školství se podařilo dokonale zmršit.

7 0
možnosti
Foto

Byla to taková celospolečenská práce, budeme to muset celospolečensky napravit Zdeňku....

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^Je pár vzácných učitelů, kteří umějí rozpoznat talent a dále ho rozvíjet. Hodně učitelů ho dokáže spíš zabíjet. Píle je také důležitá, ale pilný blbec dokáže nadělat hodně škod. Poctivou prací nikdo nic nezkazil. Prostě není to jednoduché a to nejen v gastronomii. Každý kdo se nad tím dokáže zamyslet a třeba i vylepšit by měl být oceněn. (jsem mlsný)

Vašek

7 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a milej komentář :)

1 0
možnosti
Foto

R^:-) ,,Kdo to umí, ten to dělá, kdo ne, ten o tom píše, kdo ani to neumí, ten to učí, a kdo nic z toho neumí, ten to řídí". Tolik dle Murphyho zákonů. Tím ovšem nemířím na autora blogu, neb výjimky se občas najdouR^;-)

9 0
možnosti
Foto

Díky za kompliment Jiří... jak píšu, to co se odehrává v posledních letech kolem odborných sš ( tedy alespon v našem oboru) mě naplňuje značnou nadějí....

1 0
možnosti
  • Počet článků 641
  • Celková karma 26,31
  • Průměrná čtenost 2157x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik