Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Filipe, už dlouho jsem zde na blogu něco tak krásného nečetl:-)V.

1 0
možnosti
Foto

Když jsem já byl tenkrát kluk ...

3 0
možnosti
Foto

Davide jsme pořád ;-D, jen už to na nás není na první pohled vidět....

0 0
možnosti
Foto

Viete krásne maľovať slovami.R^V

4 0
možnosti
Foto

Zjišťuju, že tahle teplá, divná zima mi nějak nevadí. Ale má se ochladit, sakra.;-D

2 0
možnosti
Foto

Má, ale jaro už bude cobydup :)

1 0
možnosti
Foto

FilipeR^:-) a díky za nádherné kytarové sólíčko!

1 0
možnosti
Foto

Nemáš zač Horste, já díky :-)

0 0
možnosti
Foto

Filipe, překvapils mě při kafíčku, to je krásný psaní;-)R^V

3 0
možnosti
Foto

R^Úplně jsem se zasnil, Filipe:-)

3 0
možnosti
Foto

R^Poetická nostalgie, ba i naopak. Ale, proč ne:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu Jiří :-)

1 0
možnosti
Foto

Filipe, tohle v pondělí po ránu? To mám jako snít místo práce? Karma, krásnéR^

6 0
možnosti
Foto

Ahoj, díky.... no chtělo to od té politiky krapet odlehčit :) Taky jdu na věc ;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS