Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Poridte si oranzove nezterele casem, zavarovaci gumy.

0 0
možnosti

P96e17t82r 41N54e13m51e51c

23. 12. 2022 12:19

Platíme daně, město za ty peníze má spravovat veřejné komunikace. Místo toho je spaluje v nejrůznějších zbytečných projektech. Není to o tom, že nějaká firma nestíhá, v Brně už na úklid úplně rezignovali. Za 131 milionů rekonstruovali Moravské náměstí, ale na Lidické na sníh nikdo ani nesáhnul. Děkujeme radnici Brno-střed.

1 0
možnosti
Foto

I klouzalo i šmýkalo:-)

1 0
možnosti
Foto

J78a31n 84Š89i13k

22. 12. 2022 22:39

Ono, jak kde. U nás na vesnici jeden zaměstnanec obecního úřadu udela víc než technické služby ve městě se všemi moderními vymoženostmi. Každý máme doma lopatu a sotva trochu napadne, tak je všude slyšet škrábání. V takovém Zlíně je to tragédie. Na náměstí před radnici stojí stánky a všichni packají o kusy ledu nebo hromádky sněhu. Ve městě je daleko jednoduší říct může za to radnice. U nás je to jaký si to uděláš, takový to máš, protože byť toho pracovníka OU máme šikovného, sám celou ves stihnout nemůže. Hezký den

2 0
možnosti

Nejlepší je šlápnout na zamrzlý chodník, který vede z kopce. Nikdo a nic vás nezastaví. Vlastní zkušenost. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Díky všem za návštěvu a přeji každému, ať si najde svůj kousek lásky....

3 0
možnosti

Když byl sníh, šel jsem v poledne domů vyvenčit psa a řekl si, že než se vrátím do práce, tak to zametu. K tomu jsem se ovšem nedostal, neboť mě předběhl soused (podotýkám nekorektně Cikán), kterého jsem potkal před domem, když jsem se vracel se psem. usmáli jsme se na sebe, já mu stačil říct, že mě předběhl, on, že mu to nevadí. U nás ve vchodě je naštěstí ještě takových lidí víc, takže většinou máme uklizeno. Ale s tou ledovkou jsem si taky naběhl, seknul jsem sebou před dveřmi do práce a druhý den, když jsem se vracel se psem z ranního venčení před svým domem. Jen mě trochu chvíli bolel zadek a v druhém případě koleno a ruce. Za vinu to nikomu nedávám, to se nedalo stihnout všechno posypat. Můžu si za to sám, přestal jsem se na chůzi soustředil a hlavou se mi jistě honily nějaké neposlušné myšlenky, které odvedly mou pozornost od mých nohou a zemi, po které šly.;-) A asi na tom paradoxně byli líp ti, co ten sníh neuklízeli a ona ta zámková dlažba na chodnících je v zimě k vzteku, akorát tak na uklouznutí.

5 0
možnosti
Foto

Dost jsem zvažovala nazout brusle;-D

3 0
možnosti

Níže píše kolega, že to, že nikdo nic nedělá je "výchova Husákem". Velký omyl. V dřívějších dobách jsme všichni uklízeli před domem jako jeden muž i žena jak v létě, tak i zimě. V dnešní době mladí zařadí za jedna a prohrnou si cestu do práce a zpět. Odpoledne nikdo nevyleze (čest vyjímkám ) aby něco uklidil. Vždyť to někdo udělá. A tak se my staří, naučení zvedneme, odhrabeme, zameteme. Náš dům má tři vchody. Je srandovní sledovat, že pouze u toho našeho, prostředního je uklizeno, zameteno jak venku i ve vevnitř. Jinak, je zima, pár dní byla krásná a k té patří i to klouzání a někdy trochu nepohodlí.

1 0
možnosti

Pane Šimík, já si dobře pamatuji na zimy za socíku. To, čemu říkáte všichni, bylo soustruhy organizované "dobrovolné" snažení, za které byla čárka - stejná jako za vlaječky okupantů v květnu, říjnu a listopadu. V Praze to fungovalo tak, že když komunál nestíhal, vytáhli nás z lavic na gymplu a mazali jsme uklízet ulici kolem radnice s alkáči ze záchytky, kteří si odpracovávali "nocleh". Stejně to bylo s brigádami v zemědělství. To jsem drátkoval, zaváděl i sklízel chmel za mzdu, která nezaplatila ani pivo večer v hospě. Pracovní nasazení jako za války v Reichu.

Uhelné prázdniny..... ne, že by nebylo uhlí, jen ho soustruzi nechali zmrznout ve vagonech a nešlo vykládat. Od listopadu nebyly jediné, i když jsme tu měli pár tvrdých zim dříve než NEdošlo ke klimatické změně.

Za komoušů NIKDO nedělal nic dobrovolně, ale pouze a jen ze strachu z odvety soustruhů, když se jeden neukázal. Tenkrát lidé "chodili do práce", ale nic v ní nedělali. A podle toho to tu vypadalo.

0 0
možnosti
Foto

U nás na sídlišti zase naopak byl někdo tak aktivní, že na všechny chodníky vyhnal borce v multikáře s rotačním kartáčem vpředu. No ten dobrák ty chodníky vyleštil tak, že všichni museli chodit po trávě, nebo po tom chodníku co nebyl touto technikou ošetřen.

0 0
možnosti
  • Počet článků 641
  • Celková karma 25,84
  • Průměrná čtenost 2157x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik