Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

E65v84a 47S47á16d61e43c91k66á

31. 10. 2022 22:38

Auto nejkrásnějších chyb. Snad už je mu líp. VVV

1 0
možnosti
JP

Také vzpomínám, měli moc pěkných skladeb, co měly hlavu a patu.

3 0
možnosti
Foto

...A rockové svetlo večné, nech mu svieti...amen... Filip, krásne verše...

4 0
možnosti
Foto

Díky za zastavení Janka...

1 0
možnosti
Foto

Včera mi zrovna při Babišově kandidatuře bleskla hlavou píseň "Pal vodsuď, haj*le.":-(

A dneska... ;-(

6 0
možnosti
Foto

Co máš z toho, já zrovna včera vzpomínal, že na žádnou jinou skupinu jsem tolik nejezdil....

1 0
možnosti
Foto

Filipe, R^ já si hned vzpomněl na Špinavý záda. Zůstane tu po něm spousta dobré muziky.

8 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Nikdo nemládneme, no... díky za vzpomínku.

0 0
možnosti
PZ

Karma, velmi pěkné, a za mne vzpomínka na Majolenku....

2 0
možnosti
Foto

A tu zrovna zpíval David Koller.:-) co si já pamatuju.

4 0
možnosti
PK

JJ, také mě ta zpráva rozesmutnila. Jedna z kapel, která pro mě byla za bolševika alespoň z části dostupná a na které jsem tudíž v záplavě těch různých Gottů, Davidů, Lauferů, Zichů a jim podobných, vyrůstal.

A to prosím nic proti jmenovaným. Jen to nebyl můj šálek kávy. Hudba Praha/Jasná Páka, tak jako například Pražský Výběr, pro mě měla kouzlo jistého vzdoru a především, obrovské kvality.

4 0
možnosti
Foto

Ještě jsem měl moc rád Prcedens a velkou úctu k tomu co dělá Martin Němec chovám dodnes, renesanční člověk....

2 0
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 24,92
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik