Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem zamrznul někde v šedesátých a sedmdesátých letech a už s tím asi nic neudělám.

1 0
možnosti
PK

Ač na vás jinde reaguji podrážděně, tak tady k tomu nevidím důvod.

Není přeci třeba zkoušet nové, když vám staré vyhovuje.

Já třeba, ač se cítím být rockerem, nikdy nepochopil, co je na Beatles tak zvláštního. Vlastně i staré klasiky, jako Jethro Tull, Led Zeppelin či Black Sabbath vybírám jen podle určité písně. Abych si doma vychutnal celé album? To fakt ne.

1 0
možnosti
Foto

Každý to máme trochu jinak a každému se líbí jiná muzika. Někdo má rád Rolling Stones, někdo duo Jamaha. Já třeba hudbu z devadesátek už nemusím... Nejvíc poslouchám muziku z 60, 70 a 80 let. Zahraniční i československou...

3 0
možnosti
Foto

Ano, každý to má jinak... já si devadesátky užil ač jsem vyrostl na starší hudbě, ale už moc nestíhám třeba dnešek, to taky nechávám mladším :)

0 0
možnosti
Foto

Uznávám, že devadesátky (zejména jejich první polovina) byly naprosto boží a pro mě jeden velký mejdan plný muziky, která mě pohltila, ač sám jsem - kromě vystupování v legendárních Drobných za bůra - totální nezpěvák a nehudebník.

2 0
možnosti
Foto

Pro mě bylo úžasný to, že člověk jezdil za kapelama najednou po Evropě a ještě úžasnější bylo to , že ty kapely najednou mohl vidět i tady :)

2 0
možnosti
PK

Ale ano. Nirvana a Faith no More určitě.

To ostatní, o čem píšete jsem registroval, ale na druhou stranu mě to nějak neokouzlilo.

Zejména však začátek devadesátek byl super. Najednou tu byla záplava hudby, o které se nám nezdálo.

Sám jsem k tvrdší hudbě přičuchl pořádně na konci osmdesátek. Pak pro mě přišla punková doba, umocněná albem Rebelie - Punk n Oi. No a pak už se můj hudební život obrátil k něčemu, co by jiný nazval řvaním, blitím a tak podobně. No jo. Každý máme rád to své.

Vám karma a děkuji za vzpomínku. R^

4 0
možnosti
Foto

Díky... Waltari putovali někde mezi punkem, technem až skončili skoro u metalu a hrávali u nás tak často až jsem si skoro myslel, že jsou z Plzně..., myslím, že jejich tvorba by se Vám líbila...

1 0
možnosti
IL

I84v92a33n26a 85L27a89n62c16e

30. 6. 2022 23:51

Nirvana, VR^R^R^. Připomnělo mi to dobu, kdy krátce po 1989 můj syn dělal diskotéky. V šestnácti dokázal přitáhnout a utáhnout tisíc lidí na parketu. Rád se mnou probíral písničky, které bude pouštět...

Vzpomínám, ale nejsou to uplně nejkrásnější vzpomínky...

3 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, snad Vám příště přivolám příjemnější vzpomínky..

2 0
možnosti
Foto

Filipe, ať tě potěší dnešní sny!!:-)

4 0
možnosti
Foto

Stalo se Horste... hezkej den přeju ...

0 0
možnosti
Foto

R^Super, Filipe. Fakt je, že rap mě sice nikdy neoslovil, ale ta Nirvana, to je ono:-)

6 0
možnosti
Foto

Díky Honzo, rapeři jsou taky tvrďáci :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,69
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik