Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Skvělá písnička ( díky za připomenutí) a krásný zradylka... Kulajda a krenovka - moje hitye. Jen je mám radši takový na starý způsob - bez bublinek v omajde. Tenhle trend mi nesedí. Krásnej víkend, Filipe.

1 0
možnosti
Foto

Marku je to jen vzduch a je tam tolik chuti... bohužel je to na fotce nepřenosný ;-D Krásnej víkend taky přeju...

0 0
možnosti
Foto

Filipe, tak já dneska nové brambory s nastrouhaným tvarohem. Ale Tvoje foto vycházka se mi moc líbila!!! R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni nové brambory s tvarohem, šnitlíkem a spláchnout to kefírem považuji za naprostý luxus :-) Díky za návštěvu....

1 0
možnosti
Foto

Filipe, Vy mizero zatracený, co mi to děláte? Já bych to všechno ztláskal na posezení. A co moje poutí rovné břicho? To si berete na svědomí???R^

3 0
možnosti
Foto

;-D Díky za návštěvu. Bohužel svědomí v případě mé maličkosti zcela absentuje :-)

1 0
možnosti
IL

Jidlo vypada tak dobre, kde ze to varite?

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Ve škole, na firmě, festivalech, akcích... Kde se dá. Jako šéfkuchař na provozu jsem fungoval čtvr století. Díky za zastavení :-)

0 0
možnosti
Foto

Ty fotky jsou, Filipe, zákeřný atentát na mou váhu;-D

1 0
možnosti
Foto

Přiznávám.... jsem padouch ;-D . Díky za návštěvu...

0 0
možnosti
Foto

No teda...R^ a smažený dršťky jako v Plzni na blogerským srazu taky ve škole děláte?

1 0
možnosti
Foto

Letos jsem ve škole z vnitřností propagoval kachní žaludky... ale dršťky patří k mým kuchařským evergreenům :-)

0 0
možnosti
Foto

I80v24o 72C76i56l29i54c36h

10. 6. 2022 20:09

Tak Vám teda dík... asi si půjdu udělat aspoň knedlík s vajíčkem...

3 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu. Klasika která nezklame :-)

1 0
možnosti
Foto

Vsadím se, že půlka lidí po přečtení (tedy spíš shlédnutí) se musela běžet najíst a druhá dostala žlučníkový záchvat. ;-D Vybral jsem si účast v obou skupinách, abych o nic nepřišel.

2 0
možnosti
Foto

;-D Martine děkuji Vám za návštěvu a dobré zažití přeji :-)

0 0
možnosti
Foto

Dostal jsem hlad, jdu plenit špajz.

A R^ + karma

2 0
možnosti
Foto

tak jsem se díval a fakt je všude:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky.... vyhrožuji vždy na rovinu ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 641
  • Celková karma 26,34
  • Průměrná čtenost 2157x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik