Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkný i v pátek večer :-) Pro mě bývala nejlepší kapela Progress 2 s Romanem Dragounem, Roman stále ještě koncertuje, s mladšími muzikanty, no a tématicky k tomuto výběru, o ženách bych za sebe přidala "Chcem sa s těba napiť" :-) od Elánu, Voda, co ma drží nad vodou... :-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-) Jsouce ,,starším modelem", přihodil bych třeba i viz.: https://youtu.be/U4xi7ZMlK8g - (Motýl), z ciziny i z dílny např. Everly Brothers. Ale leccos i z ,,Písniček pro Rudolf III.". A o trampských písničkách až darmo se zmínit;-)

1 0
možnosti
Foto

P.S.: Jsouce vlezoucí sem až po ránu, dal bych tedˇ i P. Bobka a ,,Nedělní ráno", ač džbánek piv jsem nesnídal;-)

1 0
možnosti
Foto

„Pustila“ jsem si Vás v neděli ráno, ale to snad ničemu nevadí, ...super nápad Váš blog R^..... A dovolím si nový vítr od „škorpionů“.. https://www.novinky.cz/kultura/clanek/scorpions-pozmenili-text-sveho-hitu-wind-of-change-40394474 V

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, to samozřejmě ničemu nevadí a novou verzi si rád poslechnu :-)

1 0
možnosti
Foto

Filipe, jsem rád, že jsem se trefil, ale vy jste kuchař, tak věřím, že oceníte i Blues vepřového ovaru od stejného autora: https://www.youtube.com/watch?v=RwHvZE5Cz7U

2 0
možnosti
Foto

Přidávám jednu písničku, text je hodně o životě (bohužel, zpěvák Petar Introvič nepřežil nehodu na kole): https://www.youtube.com/watch?v=jHPtn4kXDwQ

1 0
možnosti

Ale no tak je zima a tak po ránu žádná romantika, něco na pořádný rozproudění krve, dáme před dnešní ranní zimní procházkou

(2 stupně C) Alice Cooper a AC/DC a pomašírujeme v Chlumu nad Berounkou v jeho lesích a to radostně...;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Krásné mašírování přeju... my dneska společně pochodujeme jen na balkon a na kávu, já budu pokračovat sólo za kamna ;-D

1 0
možnosti

Výběr dobrý, ostatně jako vždy. Z pradob mne oslovili Rebels. Doba, kdy se Korn naučil na bas kytaru. Samotný Jiří je skutečně příznivý zjev. Multifunkční člověk, perfekcionalista. Vedle pohybu, pak třeba i kulečník ...

Těžko určit nejlepší LP čs bigbítu. Já si tam ovšem vsouvám - "Kuře v hodinkách". Flamengo, nezbytný J. Kainar a V. Mišík. Pochopitelně Guma- Kulhánek. Psal se r. 1972, skutečně pozoruhodné, pouštím si to dodnes.

Člověk má jedno srdce - A jednu cestu též - Když se té cesty bojíš - Nedojdeš Nenajdeš ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za zastavení a komentář :-)

1 0
možnosti

Filipe za mě nedostižné Planetárium Václava Neckáře a dnes na artu poslední koncert Black Sabbath, skvělé... hezký pozdní večer..:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, díky za návštěvu i tipy. Přání rád opětuji :-)

0 0
možnosti
Foto

Filipe, dobrý výběr. R^Chci zas v tobě spát je jedna z mých TOP. Oskar Petr a David Koller = úžasné umělecké spojení. Jednu z "největších ztrát" jsem v mládí utrpěl, když jsem někomu půjčil CD Krev, bláto, slzy a už se mi nevrátilo.

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Davide... té škody... Díky za návštěvu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,88
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik