Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

AC/DC a The Rolling Stones jsou best skupiny!:-)R^

1 0
možnosti

A posílám hlas pro blogera roku:-)

0 0
možnosti

J13a74n 14R74á90ž

21. 5. 2022 11:34

Velká KARMA!

PS. Málo kdy se dívám na TV, ale životopisné dokumentární filmy o velikánech rocku i country vždy sleduji Hodně se tam divák dozví o tom, jakými skutečně byli nebo dodnes jsou.

2 0
možnosti
Foto

Díky za zastavení a komentář....

0 0
možnosti

R^ Ještě mi v tom výběru schází Hot rockin' od Judas Priest. Ta rozpohybuje i paraglegika.:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu .... někdy přijde metalovější pokračování a bez nich se neobejde... kdo tam ještě bude určitě je strýček UDO s Acceptama,...

0 0
možnosti
Foto

Tak tomu říkám skvělý blog na víkend. Filipe, paráda!!! Teprve dneska začínám posílat hlasy do "blogera" a už Tě tam tečkuju!!!

1 0
možnosti
Foto

Díky Zdeni za návštěvu i hlas a jsem rád, že jsem Ti mohl zprostředkovat radost :-) ta totiž taky léčí.

1 0
možnosti
Foto

J22o70s54e43f 86B35á63r69t57a

20. 5. 2022 21:38

Tak tenhle blog mi udělal hodně dobře R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

To mám radost, to muzika umí.... Tahle nesmrtelná tuplem ....

0 0
možnosti
Foto

R^Tak tohle je moje krevní skupina, na těchhle machrech jsem vyrůstal. Filipe, dlouho jsem váhal, jak naložím s posledním hlasem v kučičí kategorii blogera roku, a tímhle článkem jsi ho ze mě vymámilR^

2 0
možnosti
Foto

Díky Honzo za návštěvu i hlas.... já pro Tebe už druhý rok hlasoval taky....:-)

0 0
možnosti

Ale tato "hudba" kazila vkus naší mládeže. !!

1 0
možnosti
Foto

:-) Jojo. Třeba Jajaja twist;-DA plují lodi do Triany...;-)

3 0
možnosti

R^

A přimlouvám se za ZZ Top:-).

3 0
možnosti
Foto

Díky, mám je rád... ale ještě víc z Vašeho "ranku" ujíždím na Lynyrd Skynyrd...

1 0
možnosti
Foto

R^Jo! Jinak i viz. příspěvek P.K., asi i další. Např. The Shadows a jejich ,,Apache, či Telstar, i nemálo jinejch:-)

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Jiří .. my jsme nedávno tu Satisfaction zmínili v diskuzi a od té doby mě zní pořád :)

1 0
možnosti

Jo, hudba mého mládí, vše to nastartoval Chucck Berry a pak to jelo Jiimi Hendrix, Eric Clapton a další a další a později můj oblíb. Angus Young ten mi vždy postavil na nohy....R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

Jo, postavit na nohy... to muzika umí. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS