Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Právě jsem si představila utrpení šéfa, kterému je jeden z těch zoufale mála zaměstnanců z nějakého důvodu nepohodlný...;-D Jsem hnusná, co?;-D

1 0
možnosti
Foto

Neee, realistka ;-D Díky za návštěvu :-)

1 0
možnosti
Foto

Když člověk něco umí fakt dobře a dělá to srdcem, tak je prakticky nenahraditelný v kterémkoli oboru R^

PS: Opravte si "navíc obororu rozuměl"

2 0
možnosti
Foto

Díky , i za upozornění :)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^

Filipe, pěkná story. Dík.

Kruciiin teď jsem si vzpomněla, že nevím, co budu vařit ;-D

Dobrá fotka R^

2 0
možnosti
Foto

Díky Bohunko ;-D , ne od založení jsem na profil nesáhl, chtělo to lehký "refreš" :)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za příjemné počtení z Vaší kuchyně :-).

2 0
možnosti
Foto

;-DR^

Hezké, necovidové a nepolitické, tak to mám ráda.:-)

Hihi, já si teď docela užívám... jsem už jen DPČ a skoro se o mě perou.;-D

2 0
možnosti
Foto

Pěkné se to čte. Ať se daří dál.

3 0
možnosti
Foto

Filipe, přečetl jsem si velmi rád. A mezi námi - dobrou restauraci dělá jen a jen dobrý kuchař. A těch je nějak málo. Přeji Vám, ať se daří a mějte zdraví.

4 0
možnosti
Foto

Děkuji Pavle a vše dobré i Vám :)

0 0
možnosti
Foto

Filipe, měl jsem to podobné jako David, jelikož jsem byl dříč, tak jsem nebyl vyhozen ani když jsem představeným řekl od plic co si o nich myslím. Dokonce mě chtěli všude udržet, když jsem se rozhodl jít jinam. Tak jsem vystřídal více míst ve svém oboru. Všude mě rádi zaměstnali, ale jak jsem zase zjistil jejich podrazy a řekl jim zase své mínění, plaval jsem jinam, kde jsem doufal na poctivost zaměstnavatelů. Hoši, povedený konec týdne!!:-)

3 0
možnosti
Foto

díky Horste za komentář a přání rád opětuji... :)

0 0
možnosti
Foto

Jo ... podotýkám, že jsem neměl žádnej průser ... jen jsem řekl co si myslím.

1 0
možnosti
Foto

Jasně Davide... já taky dával loajalitu jen těm kdož si ji zasloužili... díky za návštěvu :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,75
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik