Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No jasne;-) život je fajn. Filipe užívej a drž se.

1 0
možnosti
Foto

Díky Bohunko, a nápodobně :)

1 0
možnosti

R^Já šel zamlada ovíněný asi 7 km v zimě a ve tmě, a až před vchodem do domu jsem uklouzl, upadl a zlomil si lýtkovou kost.:-)

1 0
možnosti
Foto

Je to hned, já jednou za mlada cestou z Bowlingu z Alžbětína na Železnou Rudu málem zmrzl... Alkohol "umí" :-) díky za návštěvu....

1 0
možnosti
Foto

Tak ať vám to eseróčko šlape, Filipe :-). A hlavu vzhůru a mysl aaaž k oblakům:-), páďo se jedno, na to se nehraje.

1 0
možnosti
Foto

Díky Jano :) Ano, to nejlepší člověka určo teprve čeká :-)

0 0
možnosti
Foto

Já se zásadně dívám k zemi, ne kvůli minám, ale kvůli určitým pejskařům. Tobě autůrku R^

1 0
možnosti

Padám stále i v tomto věku, na pády v dětství jsem nezapomněl a na ty pády nyní se psem na náledí mám čerstvé rány na hýždích , stehnech a jeden na ruce. Jak už psal v diskusi pan Jiroudek vstávat se musí i když to jde hůř a hůř a platí to jistě i v přeneseném významu. (Dnes bistro Zbiroh...Dančí svíčková na smetaně ..zajeďte, divočina je z našich lesů).;-D

1 0
možnosti
Foto

:-)Taky mám Dančí moc rád, dobrou chuť a díky za návštěvu

1 0
možnosti
Foto

Není chyba padnout na držku. Ale chyba je nepokusit se zas zvednout.:-)

Držím palce v nové kariéře.R^

1 0
možnosti
Foto

Jasně Šárko :-) starého psa novým kouskům nenaučíš , spíš než nová je jen trochu přesměrovaná. Mě od jídla neodtrhnou ;-D

1 0
možnosti
Foto

Filipe, moc ti děkuji za optimistický držkopádový blog. A přeju jen vše dobré;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Díky Jitko a nápodobně :)

1 0
možnosti
Foto

R^;-) Jedno staré pořekadlo praví: ,,UPADNOUT MŮŽEŠ, VSTÁT MUSÍŠ!":-)

2 0
možnosti

Filipe, držkopády jsou nedílnou součástí života, a je jen na nás, co si z nich vezmeme. Důležitější je "zvedací" mechanismus, aby člověk nezůstal ležet či neustrnul:-)

Hodně štěstí a stálý optimismus!

2 0
možnosti
Foto

Marie je to tak a přeji to samé :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS