Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Sice jste napsal, že nemíníte konspirovat, ale přesto by mě zajímalo, v čem vidíte vliv února 1948 na současnou situaci? Nějak mi uniká pointa. Nejsem a nebyla jsem ani člen, ani volič, ale házet i současnou neutěšenou situaci na komunisty mi přijde přece jen trochu kostrbaté.

1 1
možnosti
Foto

Dobrý den, pohrobky normalizace máme v čele, a někdy i v sobě samých. Ta by bez Února nikdy nebyla...

8 0
možnosti
PB

P46e33t27r 62B59u82r72i38a52n

26. 2. 2021 11:51

Babiš je vyloženě vypiplané dítě komunistickou stranou. Bez ní by nebyl tím, čím je.

2 0
možnosti
Foto

A to Vám nestačí, kolik "bývalých" komančů straší na Hradě a ve vládě? A to netušíte, jakou morální i ekonomickou devastaci naší vlasti mají na triku? To Vám nestačí, že "díky" jim byl přerván demokratický vývoj u nás a zlikvidováni soukromí zemědělci a řemeslníci?

Madam, až tu jednou někdo postaví skanzen komunismu, máte tam zajištěnou pozici vrátného nebo ředitele.

2 0
možnosti
JP

To, že se po celých 32 let podílí na řízení státu bývalí komunisté, je mi známo, jen mi uniká souvislost s pandemickou situací u nás nyní. A urážky si můžete odpustit, nic o mně a mém životě absolutně nevíte, ale naprosto přesně víte, na jakou pozici bych se hodila.

0 0
možnosti
Foto

Takže podle vás agitační heslo " 30 let svobody" bylo postaveno na vodě, ve skutečnosti šlo o "30 let morální i ekonomické devastaci naší vlasti".

Nechcete přímo psát o genocidě?

0 0
možnosti
  • Počet článků 641
  • Celková karma 26,41
  • Průměrná čtenost 2157x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik