Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za připomenutí.

Jednou za mnou přišel kolega z práce, muzikant kytarista, že se mu sešly dvě hry a jestli bych za něho zaskočil. "Je to jen scénická hudba k nějaké hře. Tady máš noty a mrkni na to."

Podíval jsem se a strnul: Hudební divadlo v Nuslích, hra Revizor

v hlavní roli Oldřich Nový.

Nu co, Mistra jsem doprovodil. HEČ!

;-DR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

I84v10a85n 14M42a59r11e96k

7. 8. 2020 21:13

Dík za vzpomínku pane Vracovský. R^

2 0
možnosti
Foto

Není zač, rádo se stalo :-)

1 0
možnosti
Foto

Noblesa samozřejmostí...ano. Kéž by se dneska objevovala, i kdyby jen v neděli.

3 0
možnosti
Foto

Bezva přání, za sebe slibuji, pokusím se s tím něco udělat :-)

0 0
možnosti

Vždycky když chci vidět eleganci, noblesní chování, vrozenou slušnost...ráda shlédnu film s O.Novým.

Díky, Filipe, za tento blog napsaný s úctou i poctou!

3 0
možnosti
Foto

Není zač Marie, často mě zlepšoval náladu, když mi bylo třeba smutno :-) Měj fajn večer.

2 0
možnosti
Foto

Bodoval galantnosti, úsměvem a tím, že uměl nejen šmajchlovat ale i naslouchat:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak, myslím, že se mění kulisy, ale potřeby žen zůstávájí, díky Horste :-)

0 0
možnosti
Foto

J87a27n 57Š62i72k

7. 8. 2020 17:31

Díky Filipe za vzpomínku na opravdového gentlemana. Ve filmu i v životě. Hezký den přeji

2 0
možnosti

Měl jsem ho rád a vždy se kouknu, když něco s ním běží. Jen jednu věc jsem nepochopil, že zrovna on byl ten majitel tehdejších ženských srdíček, když jsem s ním porovnával hezouny z Hollywoodu. Bezpochyby mu nechyběl šarm a elegantní slovník, ale čím tak bodoval?;-D;-DR^

1 0
možnosti

Čím bodoval? Tím, co jste napsal, pane Korecký... :-)

2 0
možnosti

... a predlouha spicka na cigaretu v rukach zen! bez toho by to nebylo uplne vono, Filipe

hezky povidani!

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS