Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Včera v hustém dešti mě málem sejmul cyklista - na chodníku bez cyklopruhu, přijížděl zezadu, škrtl mi o rukáv bundy. Slyším dobře na obě uši, ovšem oči vzadu nemám.... Je to mor

0 0
možnosti
Foto

Chodník je pro pěší, tečka. Na chodníku nemá co dělat kolo, koloběžka, motocykl, auto ani čtyřkolka. Kromě chodců patří na chodník ještě dětský kočárek nebo nákupní taška na kolečkách, ale tím to fakt končí, pro ostatní je silnice nebo cyklostezka. Všude se pořád píše jaké další cyklostezky byly zbudovány, tak kde všechny ty cyklostezky jsou? Asi je staví na špatných místech. Pokud cyklisti a další nechcete jezdit po silnici, ptejte se politiků které volíte kde jsou ty slibované cyklostezky. Ale nemůžete to řešit tím že budete jezdit po chodníku. Fakt ne.

7 1
možnosti
SL

Myslím, že se neobracíte k těm správným ;-D;-D;-D;-D;-D.

Dotyčný arogantní blb není cyklista, ale málo svéprávný jedinec :-P s dobrými vědomostmi o svých právech ...

0 0
možnosti
VB

Co čtu v diskusi i co jsem sám několikrát zažil. Řešit se to začne, až někdo na chodníku umře, sražen pumpičkářem, koloběžkářem .....

2 0
možnosti
VB

Musíte mít helmu, chrániče, v rukách hokejku (bejsbolku, topůrko na krompáč...) a jako v hokeji, neustále být ve střehu, aby vás někdo nenarumploval.

Jinak to již na ulici nejde.

PS: Alespoň budete mít větší šanci před čokli na volno. Na ty jsou ale lepší narovnané vidle.

2 0
možnosti
MV

No tak hlavně, že to dobře dopadlo.

2 0
možnosti
Foto

Se mnou jo Marku, ale ta rezignace na jaké koli dodržování nějaké ohleduplnosti, či pravidel směrem k ostatním je poměrně frustrující...díky za návštěvu.:-)

4 0
možnosti
Foto

Dobrý den, úplně to nepobírám?

0 0
možnosti
Foto

Jako zdejší známý sadista ...jak já si chci někdy jen tak zničehonic překvapivě upažit!:))...to protože vášnivý cykllista od čtyř let, což je ze století, kdy věci měly pravidla a hlava cyklistova byla nasazena a zapnuta v režimu: jsem cyklista, nikoliv drzý nesmrtelný pánbů:)

5 0
možnosti
Foto

Dneska už na to fakt nevypadám, ale něco jsem se najezdil :) Díky za návštěvu

1 0
možnosti
LH

Ačkoli jsem pouze cyklista a chodec, s požadavkem na povinné vybavení všech kol, elektrokoloběžek atd.obyčejným zvonkem, jsem se u kolových sportsmenů v trikotech setkal s pohrdavým úšklebkem odsuzujícím ohyzdné zařízení, zbytečně zatěžující sportovní nářadí. Že jezdíme v zájmu zachování života často po chodníku s rizikem pokuty je pravda, jenže někteří z nás se podivují, co tam dělají opěšalí a jedou, jakoby jim chodník patřil. Takoví jsou bezohlední i v jiných aktivitách, hlavně, když přesednou k motoru...

9 0
možnosti
Foto

Díky za navštívení i komentář :-)

0 0
možnosti
JD

Pane Vracovský, to že jste ohluchl asi nebyla vina toho doktora jako spis te nemoci kterou jste chytil. Nemyslíte? doktori jsou fakt chudaci, protože oni asi muzou za vsechny neprijemnosti stonani. v tom nejste jediny....ale to vas neomlouva.

0 5
možnosti
Foto

Dobrý den paní Davidová, četl jsem to po tomto příspěvku ještě několikrát a rozhodně tam nevidím nějakou nenávist, či zapšklost k lékařům. Neskutečně si jich vážím, nicméně u mě skutečně došlo k zanedbání léčby kvůli kterému jsem ohluchl...

6 0
možnosti
ND

Omlouvám se, ale musím dát odkaz na svůj článek o cyklostezce na nábřeží v Praze, abych se mohla zapojit se svým názorem na cyklostezku, chodit na ni vlevo či vpravo...

A jinak, Filipe, přeju nulovou možnost srážek s blbama jak na kolečkách tak i na nohách...

http://dubcova.bigbloger.lidovky.cz/c/451167/Kolo-kolo-kolo.html

3 0
možnosti
  • Počet článků 641
  • Celková karma 26,21
  • Průměrná čtenost 2157x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik