Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KN

To mi připomnělo, jak jsme pár let po revoluci jeli s dětským pěveckým sborem na festival do Benátek (těch v Itálii, ne nad Jizerou). Byli jsme ubytováni v Lido di Jesolo a samozřejmě došlo i na koupání - byl přelom května a června, pro Italy ještě bylo moře studené, ale pro nás Čechy už ke koupání. Večer jsme my dospělí uložili děti na hotelu, nechali u nich dozor a ostatní se šli ještě projít k moři. No a jeden účastník zájezdu, který byl u moře zjevně poprvé, udiveně pronesl : "Oni to moře na noc vypouštějí ?" ;-D

0 0
možnosti
Foto

Škoda je hezký holky, ne chytrý. O tom žádné přísloví nemluví. Že není chytrá, pokládám vždy za kladnou stránku ženy!

0 0
možnosti
KN

Pouze ne moc chytří a málo sebevědomí muži považují za kladnou stránku ženy, že není chytrá, proto nepozná, že ani muž není chytrý. Chytrý a sebevědomý muž nechce mít vedle sebe hloupou ženu. Krása totiž pomine a hloupost zůstane ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jako malýmu klukovi se mi strašně líbily blondýnky. Nevím, čím to je, ale postupem času jsem přešel na brunety a zrzky. Asi jsem dostal rozum...;-D

1 0
možnosti
PP

To video se krásně poslouchá a doufám, že si někdo ani na vteřinu nemyslel, že to slečna myslí vážně. Čekám, že další video bude o větru směrovaném, na pobřežní elektrárny.

Nebo že by někoho napálila, jako nedávno Borat?

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/sacha-baron-cohen-napalil-krajni-pravici-spojene-staty-tri-procenta-akce-pisen-prevlek.A200629_093338_zahranicni_kha

0 0
možnosti
Foto

Pane Pokorný, nechci Vám šlapat v bábovičkách, ale pokud by to nemyslela vážně, ale jako fór, těžko by se následně hroutila z negativních reakcí, které by v případě fóru moc dobře čekala...

1 0
možnosti
JV

Taky je dobré shlédnout její video jak dostat ze solených oříšků sůl. Propláchla je vodou ;-DR^

0 0
možnosti
JV

Slečna má vystudované mezinárodní vztahy s titulem Mgr. Žila v Rakousku a teď nově v Německu má jazykovou bariéru. No, asi se naučila jen rakousky ;-D

4 0
možnosti
PG

P44e23t70r 49G81r53u64b41e47r

28. 6. 2020 22:00

Jak jsem si všiml, je to blondýna. Tak že je to úplně normální.

1 0
možnosti
JM

J84a81n 53M94o78r95a64v67e89c

28. 6. 2020 13:31

je už vžitým pořekadlem :tupá jak gréta

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, nevím co odpovědět.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem si kdysi lehnul na pláž oceánu v La Rochele a chvilku jsem zdřímnul. Když jsem se probudil, voda nikde. S tak velkým odlivem jsem nepočítal.

2 0
možnosti
Foto

jj, jedna věc je o tom číst a druhá věc zažít, takhle mě dostalo St. Michel, ač je na to člověk připravený, pro suchozemce a milovníka Jadranu je ten ústup oceánu fascinující :) Díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Youtuberka má 41 tis.(!) odběratelů, ještě kapku zvýšit sledovanost a začne díky reklamám vydělávat. Čímž to by měla panu Vracovskému poslat děkovný dopis, neb velká část jeho čtenářů včetně mne se vrhla na statečný průzkum videí zmíněné slečny. ;-) Huff. 8-o

4 0
možnosti
Foto

Myslím, že můj vliv značně přeceňujete, je to hitem již dva dny v masovém měřítku. Díky za návštěvu a komentář...

1 0
možnosti
  • Počet článků 645
  • Celková karma 25,14
  • Průměrná čtenost 2144x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik