Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to se četlo dobře.

4 0
možnosti
JV

I když přežrat se čokoládou k smrti není možná tak špatné ;-D

2 0
možnosti
Foto

Ale očividně by se špatně mohlo udělat ;-D

1 0
možnosti

Filipe, to je vzdor času a situaci kdy se to odehrálo, hezká vzpomínka.

A ten nástin terénu, přírody i vesniček, kterým blog začíná, se Ti moc povedl.

Ráda Tě čtu. Je to ryzí člověčinaV

3 0
možnosti
Foto

Maruško, kdo by nechtěl čtenáře, kteří skutečně čtou, díky moc a srdíčko já rád V:-)

1 0
možnosti
ND

Čtyřicátý třetí ročník byl příznivý pro narození skvělých chlapů, můj chlap byl též v tom roce zrozený :-)

Dobře jsem si u vás, Filipe, početla...

1 0
možnosti
Foto

Díky moc Naďo, ano stál očividně za to :-)

0 0
možnosti
JH

Hezký příběh. Život přináší nejrůznější kuriozní situace:-).

2 0
možnosti
Foto

Táta byl asi ročník 43. Jako mnoho mých kamarádů, kteří tu ještě skoro v plném počtu jsou. Filipe, je na co vzpomínatR^:-)

5 0
možnosti
Foto

Je to přesně tak, ročník 43, jen to vzal strašně brzy ;-(, jednou mi to bude muset vysvětlit :-)

1 0
možnosti

R^

Díky! Chtěl jsem přidat také vzpomínku. Jenže přes její autentičnost jsem obviňován, že jsem si ji dnes vymyslel za účelem dehonestace Rusů. Jsme divná společnost, které na pravdě vůbec nezáleží. Začíná to na Hradě a končí u obyčejných blogerů!

:-)

3 1
možnosti
Foto

Svět je občas zbytečně agresivní ve všech směrech, díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Filipe, díky za vzpomínkuR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Není zač, já děkuji za návštěvu :-)

1 0
možnosti
MM

Krásný životní příběh, jen se trochu obávám, že se ozvou někteří "vlastenci", kteří budou zpochybňovat morální profil Vaší rodiny.

Vám karma R^

2 0
možnosti
Foto

Díky... a táta byl rovněž Miroslav :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,77
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik