Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, Filipe. Jako bychom si mysleli, že virus nás obejde. Že to, co je na různých místech za hranicemi... že to je prostě film. Naléhavý, ale film.

Nejsem zrovna ukázněný tvor s tou svou hubou nevymáchanou, ale tady se za věcnost a pomalé uvolňování (pivo venku prostě počká - proč si neobjednat domů jídlo?) velmi, velmi přimlouvám. Díky za blog.

1 0
možnosti
Foto

Já díky za návštěvu. Já jsem taky mírně řečeno svobodomyslný... možná někdy až rebel, ale tady mám k té situaci prostě respekt, respekt k neznámému.

1 0
možnosti
MP

M25a93r11e53k 30P91e60c83h

13. 4. 2020 8:46

Dobrý den Filipe. Už dlouho čtu Váš blog. Líbí se mi Váš laskavý humor. Je z něj cítit, že máte rád lidi a vše, co je lidské :-) Přeji Vám požehnané Velikonoce a těším se na další Váš článek.

1 0
možnosti
Foto

Díky moc za přízeň a přání rád opětuji :-)

0 0
možnosti
PL

P66e29t98r 98L32a76n86g36e35r

12. 4. 2020 18:16

Moc hezký stylově napsáno. Navrch máte pravdu. Karma a přední veselých Velikonoc. VR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Radostné Velikonoce i Vám :-)

0 0
možnosti
AK

Jenomze ti newyorcane se od koho, “Cechu”? nemaji co ucit.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, díky za návštěvu, teď už ne....

0 0
možnosti
RK

R39a78d85e38k 53K71o57h95u65t

12. 4. 2020 15:36

Stále jsem se od odborníků nedozvěděl jak je to s promořením u jiných podobných virů... A jak vědí, že tím tzv. promořením vznikne imunita.

1 0
možnosti
Foto

Protože ani odborníci ještě nemají dost informací, tvrdit to jistě...

0 0
možnosti
TK

U nás na dědině si i děcka hrají v rouškách, ale celou sobu bez roušky vždy chodi "borec", který chodí s pitbulem navolno a bez košíku. Tak to k sobě pěkně pasuje..

3 0
možnosti
ZJ

Vtipná náízev..

2 0
možnosti
Foto

Sranda musí bejt, kdyby tátu věšeli....to mě ten můj učil :-)

2 0
možnosti
Foto

I24v43a66n 65M48a88r63e73k

11. 4. 2020 21:17

Pane Vracovský, Karma. R^ [>-] A hezké Velikonoce přeji. R^

3 0
možnosti
Foto

Díky, pěkné Velikonoce i Vám :-)

0 0
možnosti

Tak pokud je pro tebe nejduveryhodnejsi clovek Prymula doporucuju nakoupit zasoby a zavrit se na par let do naprosty izolace. Nas ostatni nech normalne zit.

2 11
možnosti
Foto

Díky za návštěvu i jistě dobře míněnou radu.

4 0
možnosti
  • Počet článků 643
  • Celková karma 25,88
  • Průměrná čtenost 2150x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik