Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D65a71v47i44d 48V16l18k

28. 3. 2020 8:14

Nejhorší na celé epidemii bude uhlídat ty peníze kam potečou.

2 0
možnosti
Foto

No, troufnu si předpovědět, že jako obvykle se toho dost odkloní ;-(

0 0
možnosti

nikde jsem necetl ani nezaslechl, Filipe, ze je Babis "zlocinnym psychopatem", ale je mozny, ze mi uslo hodnoceni nekoho z tech, kteri proste vidi a nemaji problem poukazat na nedostatky vlady, ktere ted dohani to, co uz mela delat davno. napr. nemela doporucovat, ale zakazat cesty do Italie v dobe, kdy to vsechno zacinalo. a to je jen jedna z veci, ktere vlada nevzladla. Vy treba tyhle jednotlivosti zlehcujete, ale jsou dalsi, kteri popisou nahlas presne to, co vidi.

u nas se porad sije, protoze rousky porad schazeji - sileny Max, nebo sileny Babis k sicim strojum nezasednou...

peknej den preju

4 0
možnosti
Foto

Marku za to šití moc díky. Kdyby zakázal cesty do Itálie.... kdyby, no.... To by teprve byl křik proti. I tak se u nás začalo něco dít dřív než jinde. Já si prostě myslím, že jsme všichni včetně vlády vystaveni úplně novým situacím a nenapadá mě moc u nás v Evropě, nebo Americe, kdo by to zvládal. Držme si navzájem palce :-)

1 0
možnosti
Foto

Ono by se s tím dalo souhlasit, jen problém vidím v tom: že i když se Andy bude snažit zůstat v čele státu, tak je otázka, zda má takové schopnosti, aby situaci řešil optimálním způsobem.

Zatím dokázal, že tu schopnost postrádá.

Ovšem rezervy pro neočekávaný případ nejspíš nemají skoro všichni - a tady má vinu system pojetí tržního hospodářství dle VK st. Co vydělává, to si nechám, co ne, tak odstřihnu. A tudíž jsme odstřihli tvorbu rezerv. A to neudělá dobrý hospodář, ale hazardér a diletant.

Pozdě bycha honiti. ;-(

3 1
možnosti
Foto

Já mám prostě názor takový, že ano... plave v tom, ale plave v tom možná i o něco lépe než jinde. Tohle prostě "v našem světě" , nečekal nikdo...

0 0
možnosti
Foto

Filipe, ať tvé básnické střevo odolá všem virům!R^

1 0
možnosti
Foto

Udělám pro to všechno, díky R^

0 0
možnosti

Když odhodíte ten "ideologický" balast a píšete jako podnikatel, tak to vůbec není špatné čtení.

Máte pravdu, ekonomika je jen jedna a bez újmy pravděpodobně nevyvázne nikdo.

Karma a k tomu něco lehkého na snídani s jahodami např.

Crêpes roulées aux fraises et à la crème fouéttée

:-)

3 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Lička, cokoli napíšu jsem já. To že se to nemusí pokaždé každému líbit je normální, díky za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že mne překvapujete a musím Vám dát karmu R^

Ovšem od zarytých babišobijců V+V+V+T se pochvaly nedočkáte.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, já mám zatím na počínání premiéra od počátku pozitivní názor... na rozdíl od prezidenta. Díky za návštěvu.

1 0
možnosti
Foto

K tomu není co dodat ...R^

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS