Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P82e31t35r 44B67u93r40i79a19n

26. 3. 2020 12:04

:-) aktivní neumětel horší bandy diverzantů...

1 0
možnosti
Foto

 :-)žijete, takže dobré ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Kuchaři musí mít rádi teploučko, já bych spíš než v kuchyni vydržel mezi eskymáky:-)

1 0
možnosti
Foto

Nevím Horste jestli mít přímo rádi, ale mě osobně ač nejsem zrovna štíhlej nikdy nevadilo. Díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti

Píšu přátelům i kamarádům, dávám odkaz na tento povedený článek a reakce jsou vesměs negativní. Většinový názor je, údajně vaše stupidní až rasistická diskuze s vašim přítelem Valičkem.

Nevím, nečetl jsem, ale mně se toto dílko líbí a tak dávám karmu. (Pro jistotu dnes bez přílohy)

:-)

1 0
možnosti
Foto

Ona nebyla rasistická, možná rusofobní :-), díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

I manažer musí pochopit, že nemá vždy vše podle svých představ:-)

1 0
možnosti
Foto

No, snad ano ;-D , díky za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

Filipe zdravím, ono umět dobře uvařit to je prostě kumšt. Musí se to dělat dobře. Vždy jsem věřil, že restauraci dělá kuchař a není to jednoduché povolání.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky moc Pavle, všechno má své.... já patřím mezi šťastlivce, kteří si v mládí zvolili dobře, mám své řemeslo upřímně rád :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 640
  • Celková karma 26,61
  • Průměrná čtenost 2160x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik