Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J12a15n30a 26M87a31j50o90v61á

29. 2. 2020 14:30

My máme koronové sádlo. Včera ho přinesl můj milý cho't. Prý jsem ho chtěla. Tak nevím :-)

1 0
možnosti
Foto

R^S humorem, tak je to správný, Filipe:-);-D

1 0
možnosti

No Filipe, to jste Vy, kdo může za ty viry, pardon...víry?:-))) Dyť jste úplně postavil sibylino proroctví o žlutém nebezpečí naruby!:-))))

To jste tomu tedy fakt nasadil koru(o)nu!:-D

1 0
možnosti
Foto

Maruško, to vejce když se nepovede, tak žluté vyteče ven... takže věštbu nepopírám ;-D;-D;-D!! Díky za návštěvu....

1 0
možnosti

I65v73o 20Ž50á18č42e11k

29. 2. 2020 13:21

Včera jsem byl v Bille a když jsem šel kolem regálu s těstovinami, tak jsem si všiml, že je prázdný. Já jsem těstoviny zrovna nechtěl, takže se mě to osobně netýkalo, ale prázdný regál jsem už dlouho neviděl.

1 0
možnosti
Foto

U nás skutečně luštěniny, mouka, rýže fuč.... jen dole zašité dva balíčky jasmínky (jeden jsem potřeboval k obědu) , tu desítku mouky jsem si vymyslel, nebylo nic.Díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, Filipe, my tenkrát za čarou jsme dopisy zalepovat nemuseli. Dobře sepsané, jak také jinak od TEBER^R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu.... inu systém bděl. Ale pamatuji jako prcek, když jsem vyslechnul na téma těch čtených dopisů rozhovor, který sem neměl, dneska už se nedivím, že se táta lekl...

0 0
možnosti
BK

Ač patřím mezi pamětníky, odmítám hysterický nákup trvanlivých potravin. ;-D;-DKdyž ten vir přijde, tak stejně bude jedinou poživatinou čaj.

Ale když vidím ty prázdné regály, tak nevím. Asi se budeme živit tím, co v regálech zbylo.;-D

2 0
možnosti
Foto

Jasněl piva je tam dost a pro vinaře vína taky ;-D, dokonce nemizí ani dobrej rum ;-D, díky za návštěvu :-)

1 0
možnosti
PK

No jo, dovolená v Jizerkách, nebo s odbory a noviny bylo taky celkem jedno, které jste četl....atd,:-)

3 0
možnosti
Foto

Zdravím, ale na moře jsme mohli zapomenout :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 644
  • Celková karma 25,51
  • Průměrná čtenost 2147x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik