Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Byla to slast psát tento blog, že? R^:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DR^ to je mi tedy výběr, já už jsem ale jaksi zadaná, nějak jim to, prosím, vysvětlete, že z toho nebude nic. ;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

No, je mi jich líto předem :-), díky za zastavení ..R^

1 0
možnosti

No já nevím, Filipe, jestli jdou na to dobře....

Místo inzerce křečových žil, by spíš měli mávat biftekem, ne?;-D

2 0
možnosti
Foto

Ano, na to utáhnou křehkou ženu, na biftek, Marie souhlasím. R^;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Zenskejch je strasna spousta, Filipe, at kluci nevesej hlavu, nejaka se urcite najde pro kazdyho z nich;-D

1 0
možnosti
Foto

Hlavně neklesat na mysli ;-D Díky.

2 0
možnosti
PK

Omlouvám se, že jdu mimo téma blogu, ale moc by mi zajímaly inzeráty kuchařů ale v jejich oboru, tedy nabídka práce v této oblasti, bo z medií mám info ,že je jich nedostatek, znamená to tedy a vyšší plat, nikoliv jen ten na ruku mimo pásku? A je to krajové, nebo celorepublikové?

1 0
možnosti
Foto

Na pásku je to pořád bída většinou, když už, tak se to řeší často nějakým příspěvkem na dopravu, bydlení... atd.Díky za návštvěvu.

0 0
možnosti
Foto

J62a30n 58Š77i33k

6. 2. 2020 15:38

Tolik chuti a tak málo času :-) Dobrý R^ Hezký den Filipe

1 0
možnosti
Foto

Pěkný den i Vám a díky :-)

0 0
možnosti
DV

D81a42v61i60d 45V42l37k

6. 2. 2020 15:29

Ten je skvělej ;-D

2 0
možnosti
Foto

Díky, jsem se i sám pobavil u psaní ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS