Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Víte Filipe, už jsem toho dosti viděl a slyšel a zažil velké úspěchy Jana Kodeše a Ivana Lendla a posléze výkonnostní pád mužského tenisu v Čechách. Ženy jsou nějak stále ve světové špici na tom stále lépe, čím to je? Proč Plišková nedosáhne konečně na grandslam, fyzicky je to srovnatelný, kde je chyba? Asi to bude v psychice, no nepomáhá ani skvělý manžel a zahraniční trenérská podpora.

Ale co, pro mě se blíží můj sezonní vrchol, Super Bowl v neděli v noci. Kansas City Chiefs vers. San Francisco 49ers v Hard Rock Stadium v Miami, to je onoR^R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu i komentář.... mě k tenisu přivedlo Wimbledonské finále 87, Lendl Cash a už jsem u něj zůstal ;-D. Užijte si Super Bowl..R^

0 0
možnosti

To máte na mysli ten zápas, který bude podle odborníků trvat asi 4 hodiny, ale míč bude ve hře jen asi 15 minut? :-)

0 0
možnosti
PK

Ale no tak,před 30 lety jsem to viděl stejně. Potom jsem zažil krizi našeho fotbalu,skaly,korupci a přestalo mi to bavit. No ve Filadelfii jsem poznal AF a když jsem přečetl strategii a taktiku a pravidla,propadl jsem tomu jako většina amíků. Je fakt,že na AF se je,dlouho....;-D

0 0
možnosti
Foto

Já mám ze zámořských soutěží nejraději NBA :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak basket vůbec.:-) Jsem přes jiné míče.;-D

0 0
možnosti
PK

To je taky dobrá podívaná....R^

0 0
možnosti

To ovšem není z mé hlavy. Stejně o AF mluvil ve Všechnopárty český aktivní hráč AF Josef Fuksa a těsně před finále i dva experti v České televizi.:-)

0 0
možnosti
PK

Kdysi, když jsem ještě dělal pro Křetínského, jsem mu jednou ve výtahu rozmlouval Spartu a snažil ho natlačit do AF (soutěž jede i v Čechách) , ale jen se mi smál,,,no a koukněte jak sparta "válí"....

0 0
možnosti
  • Počet článků 648
  • Celková karma 24,98
  • Průměrná čtenost 2134x
Šéfkuchař na cestách a básník ve výslužbě.Dnes už spíš natvrdlý než tvrdý rocker , milovník dobrých věcí a časů.

Jak jde čas, stal se ze mne spolutvůrce dvou kuchařek, učitel a výrobce sušených, či fermentovanýchj lahůdek...

 

Seznam rubrik